Hoofdcategorieėn
Home » Twilight » Adventure in Amerika » Hotel, Nyaa~
Adventure in Amerika
Hotel, Nyaa~
Lotte's perspectief.
Ik grinnikte even, Laura’s eerste prioriteit bleef toch altijd eten. Tenminste, na Taylor Lautner natuurlijk. “Ja Lau, dat is het.”¯ Antwoordde ik grijnzend, en we stapten de lift in. We moesten eruit op de 4e etage, en ik hoopte maar dat we een mooi uitzicht hadden, zonder dat het nodig zou zijn dat ik hoogtevrees kreeg.
Ik had geluk, onze hotelkamer was gewoonweg fantastisch. Er stonden twee grote bedden vlak naast elkaar, en we hadden uitzicht over een groot gedeelte van de stad waarin we zaten. “Wow.”¯ Mompelden we beide tegelijk, en ik gooide m’n koffers aan de kant. Behalve de bedden, stonden er natuurlijk ook nog banken, een flatscreen tv, een minibar en we hadden zelfs ook nog een balkon. We keken elkaar even grijnzend aan, en sprongen toen ieder op één bed. Natuurlijk viel Laura al snel er weer vanaf, en zat ze nog een beetje verdwaasd op de grond te kijken, toen ik haar weer overeind hielp. “Ik wil Amerika verkennen.”¯ Merkte ze op toen ze weer overeind stond, en keek me even smekend aan. Ik had gezegd dat ik de eerste paar dagen eigenlijk alleen maar een beetje in het hotel wou rondhangen, maar blijkbaar dacht Laura daar anders over. “Oké, vooruit dan. Maar we gaan niet al te ver.”¯ Mompelde ik toen uiteindelijk, en ik werd spontaan omhelsd. “Jeej.”¯ Zei ze met een grijns, en ze griste vervolgens haar jas van de kapstof af, waarna ze de kamer alweer uitging. Ik zuchtte even, en nadat ik ook mijn jas had gepakt, en de kamer op slot had gedraaid, rende ik Laura gauw achterna de lift in. Ze bleef de hele tijd hyper om me heen springen, en een aantal mensen keken ons verbaasd na. Die waren het waarschijnlijk alleen maar gewend om van die nette mensen hierzo tegen te komen. Het lukte me om Laura wat kalmer te krijgen, en uiteindelijk liepen we pratend door het centrum heen, met allebei een bak ijs in onze handen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.