Hoofdcategorieλn
Home » Twilight » Adventure in Amerika » Jurkjes, Nya~
Adventure in Amerika
Jurkjes, Nya~
Lotte's Perspectief:
Ik keek Laura verbaasd aan. Sinds wanneer hield zei mij bezig te plagen? Ik keek om me heen en zag een paar jongens bij de pakken naar me kijken. Verdomme! Mompelde ik, en vervloekte Laura binnensmonds. Ik liep toch maar naar het pashokje naast die van Laura, en begon mezelf ook om te kleden. Ik zuchtte en trok mezelf in het strakke korte jurkje. Ik hoorde gestommel naast me, en grijnsde even. Laura had vast weer de jurk verkeerd aangetrokken. Ik grinnikte, en sloot de ritssluiting van de jurk. Ik bekeek mezelf even in de spiegel. Jak! Moet ik me daar echt in vertonen? Ik kreunde even. Laura gooide de gordijnen open, en ik kromp bijna in elkaar. Laura, alsjeblieft.. Doe me dit niet aan. Zei ik, half smekend. Laura zette een grijns op. Tja.. Nu al te laat. Zei ze tegen mij. Ik zag vanuit mijn ooghoeken de jongens grijnzend aankomen. Ik keek zo zelfverzekerd mogelijk terug. Mijn blik bleef steken op een wrange glimlach. Laura? vroeg ik, en ik keek opzij. Leeg.. Mijn blik gleed door de winkel. Ja hoor, ze stond wel weer ergens anders. Ik zuchtte, en zag de grootste jongen op me af komen. Hi. Zei hij. Heey. Antwoordde ik op hem, en ik keek ongeïnteresseerd weg. Nice.. Dress. Zei hij tegen me, met moeite om niet in lachen uit te barsten. Ik zag Laura op me af komen lopen, om de situatie te polsen. Any problems? Vroeg ze aan de jongens. De jongen keek haar aan. Who are you? Vroeg hij nogal hooghartig. Im her best friend. Zei ze tegen hem. Ik glimlachte, en keek ze weer aan. Well urm. Guys, we have to go. Zei ik. Great. Hoorde ik een jongen mompelen, die me nog niet eerder was opgevallen. Ik draaide me om. Ik ga me omkleden. Zei ik, en ik verdween in het pashokje.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.