Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Adventure in Amerika » Laura's a mean bitch

Adventure in Amerika

11 dec 2009 - 22:49

241

3

269



Laura's a mean bitch

Ghehehe >:]

Lotte's Perspectief:

Ik grijnsde breed, en begon een gesprek met hem. Over eigenlijk helemaal niks bijzonders, maar ik wou niet dat er een stilte viel. We praatten even door, en ik wierp ondertussen telkens blikken naar Laura. Waarom zei ze helemaal niks? Taylor leek er niet veel aandacht aan te besteden, en we hadden gewoon een normaal gesprek.
Het duurde niet al te lang voor we bij de dierentuin waren, en nadat we alle drie onze toegangskaartjes hadden gekocht, gingen we als eerste het restaurant in, aangezien daar die vriend van Taylor zou zijn. “Hey, there you are.”¯ Een jongen met zwart haar, en van ongeveer mijn lengte, kwam achter de toonbank vandaan, en knikte even in onze richting. Mijn grijns verdween, en mijn gezicht verstrakte. De jongen keek me lachend aan. ‘’ Again? ‘’ Zei hij speels, en liet zich naast me neer zakken. Zijn arm die hij om me heen had geslagen, duwde is ruw weg. Ik keek Laura vragend aan. Laura staarde met een rood hoofd naar Taylor. ‘’ Well.. They are fell in love with each other. ‘’ Zei Laura, maar had al meteen spijt van haar woorden. Ze sloeg met verschrikte ogen haar hand voor haar mond. Mijn mond viel open, en ik keek nijdig naar Laura. ‘’ Lau! ‘’ Sisste ik, en keek haar aan. Ik schudde verwoed mijn hoofd, maar zag Taylor al grijnsend van mij naar Rick kijken. ‘’ You’re with a Dutch girl? ‘’ Zei hij, en zijn grijns werd breder.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 29 okt 2012 - 22:25:
Leuk verhaal zou ik een melding mogen bij het volgende hoofdstuk

Xx


Lisaa
Lisaa zei op 20 jan 2010 - 21:54:
leuukk<3
x


MyReflection
MyReflection zei op 15 dec 2009 - 21:29:
heey,
je hebt een lezer bij je verhaal,

het is echt een prachtig verhaal,
snel verder,
zou je me het dan wel willen laten weten,
xx