Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » deeltje 18
Two girls come by the Cullens
deeltje 18
Ik lag op de grond naast een lijk. Dat voelde ik. Gezellig, maar eigenlijk best knap, want ik had ontzettend pijn aan mijn rug. Het deed vreslijk zeer. Ik was zacht geland, maar prettig was het niet. Het enige wat ik me kon herinneren was dat een stelletje bloed zuigers in het vliegtuig vlak bij me hadden gezeten. En toen stortte het vliegtuig neer. Ik opende voorzichtig mijn ogen. Het gezicht van een meisje zweefde boven me. Zwart, kort piekerig haar. Ze keek nou niet bepaald vriendelijk. Ze ging met haar gezicht naar mijn hals. Hé, wat grappig ze was een vampier. Wacht even...een vampier?! Naast me lag een lijk met allemaal bloed, dus dat betekende... Opeens een gloeiende pijn in mijn hals. Het volgende moment brandde het in mijn hoofd. Ik gilde, gilde, gilde, gilde en gilde weer. Het leek wel alsof er geen einde aan kwam. Toen liet ze me los. Iemand vroeg: "Alice?" Toen werd alles zwart.
Toen opeens zag ik Alice. Ik hoorde iemand gillen. Ze stond over iets heen gebogen. "Nee hè?" kermde Hope. We renden naar Alice. Het begon te stinken in haar buurt. Het meisje gilde nog één keer. "Alice?" vroeg ik. "Jasper! Emmett!" gilde Hope. "Het is een weerwolf," zei Alice met een vies gezicht.
Ik zag Alice over iets heengebogen. Ik hoorde iemand gillen. "Nee hè?" kreunde ik. Ze had iemand gebeten, wedden? Ik en Row renden naar Alice toe. Hoe dichterbij we kwamen, hoer erger het begon te stinken. "Jasper! Emmett!" gilde ik. "Het is een weerwolf," zei Alice die met een vies gezicht naar het meisje keek. Emmett kwam aanrennen met jasper. "O god," zei Emmett
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.