Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Don't kill me with your Ultraviolet light. » Hoofdstuk 12. Love am I defending you or killing you

Don't kill me with your Ultraviolet light.

15 dec 2009 - 13:47

339

1

147



Hoofdstuk 12. Love am I defending you or killing you

I tried to protect you from him! Now you might be one of u

Vele maanden verstreken en Michael en Jazz groeide naar elkaar toe. Het waren nu de wintermaanden en Michael had vrij genomen van zijn werk, ondertussen was Jazz verder gaan studeren. Tenminste, ze had leren werken met computers, en had een Geschiedenis studie online aangevraagd. Het was een komisch gezicht als Jazz achter de computer zat, haar ogen bedekt met een oversized zonnebril met de donkerste glazen.

'Ik heb een verassing', zei Michael toen hij binnenstapte. In zijn bruine haren begonnen de witte sneeuwvlokken langzaam te smelten, en het water droop langs zijn gezicht. Jazz lachte. 'En wat is de verassing?'. 'Een vakantie naar Forks', zei hij. Jazz forceerde een glimlach. 'Dat is zo lief van je', zei ze en stond op. Stevig hield ze hem vast. 'Je lijkt er niet echt blij mee', zei Michael teleurgesteld. Jazz knikte. 'Misschien kom ik Jasper dan tegen, en dat wil ik niet, hij is nu gelukkig met Alice, en ik met jou, of...'. Dat laatste had ze niet willen zeggen.

Na lang discussiëren had Michael Jazz toch zover om mee te gaan naar Forks.
Ze waren daar nu drie dagen en toch beviel het ze beide. Al hadden ze toch lichte heimwee.
Die dag besloten ze om te gaan wandelen in een bos. Toen Jazz zag welk bos het was draaide haar maag zich om. 'N-nee, misschien niet'. Dit was weer een van de vele momenten dat Michael zijn What the Hell gezichten op kon zetten. 'Ja ik kan er misschien...'. Ruw werd ze onderbroken door een stem. 'Jazz, ben jij dat?'. Jasper's zoete stem. Ze draaide zich langzaam om en knikte. Hij kwam naar haar toe. Meteen keek hij naar Michael en keek daarna weer naar Jazz, met bestraffende blik. 'Je weet niet wat je doet', siste hij.
Daarna gebeurde alles te snel voor Jazz. Nog helemaal ondersteboven van de ontmoeting met Jasper, zag ze nu ook James hun kant op komen. En als er iets gevaarlijker was dan Jasper met een mens, was het James met een mens. Michael moest hier weg.


Reacties:


xColour
xColour zei op 14 dec 2009 - 16:42:
OMG leuk!
verder!!