Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -19-
Two girls come by the Cullens
-19-
Hope kwam ook aangehobbeld. En daarachter Emmett en Jasper. Maar het kon me niet schelen. Ik hoorde de weerwolf brullen van de pijn, en toen was ze stil.
'O god,'zei Emmett. Ik wende mijn blik af van Jasper, ik schaamde me kapot. ONderweg naar het gegil had ik namelijk een nog levend mens leeggezogen. Dus waren mijn ogen rood. En ik kon mijn oogkleur niet veranderen. Opeens zakte ik in elkaar, alsof ik een klap op mijn hoofd had gekregen, met een knuppel of zo. Het deed pijn in elk geval...
Row viel op haar knieën en ik keek dat mensje dat nog leven giftig aan.
Haar heerlijke bloedgeur kroop door mijn neus. Ik sprong op haar af en zette mijn tanden in haar nek. Ik zoog haar leeg en liet haar levenloze lichaam neer vallen.
Ik opende weer mijn ogen. Stond mijn hoofd in de fik? Hadden ze benzine over me heengegooid. Ik tilde mijn arm op en voelde aan mijn hoofd. Nee, ik stond niet in de fik. Iemand had me gebeten en nu had ik pijn. Mijn rug deed zeer. Ik had mijn arm opgetild, besefte ik opeens. IK KON ME NOG BEWEGEN! Maar er was één probleem: Ik was nu half vampier, half weerwolf. Sjips. Zouden ze me thuis nog wel accepteren? Maar eerst moest ik maken dat ik hier wegkwam....
Reacties:
Bloedzuigers :'DDDDDDDDDD
<33
Ahwel, Jasper blijft heet... maar weerwolven zijn ook cool o_o...
ahahahah. ik kan niet met hun leven. Half weerwolf half vampier :3
anyway verder verder verder!!
<33
Sorry Anne of Suus, wie het ook was