Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -20-
Two girls come by the Cullens
-20-
Ik lag nog steeds half dood op de grond, en ik zag kleurtjes. Ik hoorde nog wel, maar ik zag wel kleurtjes. Heel veel kleurtjes. Blauw, groen, rood, rozé, oranje... vooral veel Rood, heel veel rood met paars. Vreemd... Eni k was weer 5. Het kon niet vreemder. Ik stond op het schoolplein.
'Haha, Row is lekker gehek!'
'Ik ga mijn mama halen hoor,' mijn stem klonk hystirsch.
'Dat kan lekker niet, die is dood!' Maar ik zag haar toch echt staan bij de eik!
'Nietus, ze staat daar!' En toen begon de kring te lachen. Heel hard en honend.
En opeens was ik weer terug. En ik wist het; Behalve mijn gave om dingen voor altijd te onthouden, beelden en geluid, was ik paranormaal begaafd.
Ik zag allemaal vampiers. Een soort van soortgenoten. Ik had overal pijn. Au. Mijn armen, benen, hoofd, rug...alles deed zeer. Goed. Ik ga verdorie NU proberen te praten!dacht ik. Ik deed mijn mond open en zei: "Au. Mijn rug doet pijn. Hebben jullie mijn hoofd in brand gezet ofzo!" "ALICE!" gilde een vampier met blond, krullend haar. Het meisje dat mij gebeten had haalde haar schouders op. "Hoe komen we hier weg?" vroeg ik.
ík knielde bij row neer en trok haar overeind. Hoe kan je in godsnaam aan een vampier zien of hij/zij nog leeft. Ik voelde aan haar voorhofd maar dat voelde koud, logisch! "help?!"riep ik zacht en jasper richtte op ons. Hij nam row van me over en tilde haar op. "ik ga naar huis, zorgen jullie voor....dat ding!"riep hij en rende weg. ik keek emmett aan met een blik van wat-moeten-we-doen? Ik liep op het meisje, of hoe je haar sooort kan noemen en tilde haar op. "we nemen haar mee naar huis"stelde ik vast. Emmett wou protesteren. "komop wie moet er vor haar zorgen"zei ik en trok emmett mee.
We rende naar huis
Reacties:
Twenty en Enjoy is goed geschreven :]
En ik zie dat er meer dingetjes zijn om te lezen, snel heel snel even doen dan :3
Ehm Jeanine, ik lees 't nou ff na.. Als je Rose bedoelt, Rosalie is er niet bij..*denkt na*
Ohjah, Jasper heeft ook blond krullend haar...