Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -21-
Two girls come by the Cullens
-21-
Ik voelde hoe twee armen me optilde, en met me weg rende. We gingen veels te snel, wat inhield dat het een vampier moest zijn. Ik opende mijn ogen, en zag dat het Jasper was.
'Jazz?'fluisterde ik. Hij keek me aan.
'Rustig maar,'zei hij, veels te hard naar mijn doen. 'We zijn er bijna.' Ik knikte, wat pijn deed aan mijn hoofd. En toen waren we er. Eindelijk. Esmé kwam de deur uistormen en gilde.
'Wat is er met haar gebuerd???!!' Ik kreunde. 'Auw..'
Ik kreunde. Ik kreeg een smsje binnen. Ik viste mijn telefoon uit mijn zak. Het was Jacob. Lekker genant. Ik stopte hem weer terug. Geen zin in een overbezorgde weerwolf die me kwam zoeken als ik niet binnen NU EN VIJF MINUTEN THUIS WAS!!!! De vampiers keken me verbaasd aan. 'Het gaat wel,' zei ik en ik stond op. Ik begon over het vliegveld te lopen. Het rook er best lekker. Sjips. Ik was al hard aan het veranderen. De anderen liepen achter me aan. Wat nou anderen, ik kende ze niet eens! Hoe kwam ik in godsnaam thuis?!!
De vampwolf-ding-geval liep weg en ik trok aan haar trui. "hier blijven" Ze trok zich los en begon weer te lopen. ik vloekte zachtjes.Emmett kreunde."hope laat haar"zei hij, pech. ik liep achter dat geval aan. hoe heet ze eigenlijk. ik pakte haar hand. "2 dingen...1 blijf hier...2 hoe heet?"
"1. no way. 2 gaat je niks aan"stootte ze uit.
Haha een Half Breed, tenminste zoiets las ik op internet. Half Weerwolf Half Vampier, kan dus inderdaad komen als een Weerwolf door een Vampier gebeten is, al is dat uiterst zeldzaam :'D Awesome!