Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Don't kill me with your Ultraviolet light. » Hoofdstuk 13. Yes I was killing you, sorry... I'm so sorry
Don't kill me with your Ultraviolet light.
Hoofdstuk 13. Yes I was killing you, sorry... I'm so sorry
James rende snel de richting van Jazz op. 'Jasper alsjeblieft', zei ze geluidloos. Jasper knikte en schonk haar zijn perfecte glimlach waar ze samen met Alice voor gevallen was. 'Michael kom mee', beval ze hem en trok hem mee. Ergens verderop waar ze voor een paar seconde veilig waren ging ze voor Michael staan. 'Ik kan het niet meer inhouden, het is voor je veiligheid'. Ze zette haar tanden zachtjes in zijn nek, precies waar zijn halsslagader zat. Haar hoektanden waren menselijk, maar waren vlijmscherp, zonder zichtbaarheid. Michael zette zijn tanden op elkaar van de stekende pijn door zijn lichaam. 'Waarom?', kreunde hij. Met een spijtig gezicht liet ze hem gaan. 'Veiligheid', fluisterde ze, voordat hij neerviel.
Ondertussen was Jasper druk bezig met het tegenhouden van James. Ruw duwde James Jasper op de grond. Zijn greep om Jasper's schouders versterkte. Jasper keek hem met een stalen gezicht aan en vond een moment om hem te trappen. 'Dit word bijna menselijk niet waar?', siste James met een valse glimlach op zijn gezicht toen ze van positie wisselde. Jasper knikte, ook met een valse glimlach.
'Misschien wel, maar volgens mij ben jij te laat voor je prooi'.
Triomfantelijk liet Jasper James gaan, die met een kwaad gezicht weg beende. Jasper's triomf verdween even snel als James. 'Wat heeft ze gedaan!', siste hij en ging opzoek naar zijn Jazz.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.