Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » deeltje 24

Two girls come by the Cullens

23 dec 2009 - 18:12

335

2

228



deeltje 24

tadaammm jeanine is ziek thuis dus kunnen we haar niks melden :( Tsja, dat ben ik dan weer he- typisch nien zeggen ze dan..egt weer wat voor mij om ziek te worden vlak voor de kerstvakantie:P

"hier"antwoorde jasper op Row. Ze negeerde hem en bleef maar praten tegen de lucht, en dan zeiken over hoofdpijn. Kon ik net zo goed gaan schreeuwen. Ik keek naar elisabeth. zoals ze zijn te heten. Ze lagh een beetje te stuiptrekken maar leek vredig. Ik sprong op en liep naar boven, waarbij Emmett me volgde. Ik plofte op zijn bed neer en keek naar het plafond.

'Nee,'zei ik tegen Jasper, 'Boots.' Hij keek me niet begreipend aan.
'Boots? Wie is Boots?'
'Mijn overleden zusje.' Nu keek Jasper me nog vager aan.
'Jij kan.. Je overleden zusje zien?' Ik knikte. 'Maar nu is ze er even niet.' Carlisle, Esmé, Rosalie en Edward keken me ongelovig aan.
'Dat lieg je,'zei Edward, maar zijn stem trilde. Rosalie keek me nog vreemder aan en Emmett zei:
'Ze halucineert gewoon.. Ze heeft een harde klap gemaakt!'
'NIET!'schreeuwde ik, om daarna weer een steek in mijn hoofd te krijgen.
'Auw..' Jasper nam me beschermend in zijn armen.
'Kom, dan breng ik je even naar bed.' Bed? Ik had niet eens een eigen kamer hier... Hoe kon ik dan.. Of..
'Oh nee,'protesteerde ik, maar we waren al boven, waar hij me in zijn bed legde.


Ik kreeg een gloeiende pijn op de plek waar ik gebeten had. Inclusief hoofdpijn. Aaaaauuuu! Ik schudde volgens mij nogal heftig in mijn hoofd, want ik kreeg nog meer koppijn. Toen kwam Jacob weer mijn hoofd binnen. 'Waar ben je? Zeg het nou maar, dan kan ik je ophalen.' 'Rot op, ik kom er echt wel aan. Kappen nou, ga uit mijn hoof'd!' Had ik dat hardop gezegd? Volgens mij wel, want toen ik mijn ogen eindelijk eens open deed, stonden ze me nogal vaag aan te kijken. 'Elisabet'h, gaat het? Wie zit er in je hoofd?' vroeg een vent met blond naar achtergekamd haar. 'Met mij is alles goed, behalve dat Jacob weer eens zit te zeiken dat ik nu METEEN BINNEN 5 MINUTEN thuis moet komen.' Hij zat me nóg vager aan te kijken. Sjips...volgens mij had ik iets verkeerds gezegd...


Reacties:


Earlinde
Earlinde zei op 17 dec 2009 - 16:03:
Hallowa allemaal!
Ik wou ff zegge ndat Anne er tijdelijk uitligt ,en miss dat dit verhaal deze Kerstvakantie stopt, of dat Jeanine en ik er aan verder gaat.
(Anne's internet is foetsie.)

xx


LadyLondon
LadyLondon zei op 17 dec 2009 - 14:49:
:] <3