Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk enentwintig.
I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!
Hoofdstuk enentwintig.
'
~She's Georgs ex-girlfriend..~
'Ashley'POV
Nog steeds zit ik er mee in mijn hoofd dat Sterre het ex-liefje van Georg is. En wat zal Georg er van zeggen, als hij straks hoort dat dat mijn eerste vriendin is hier.. Ik schrik van me zelf. Maak ik me nu zorgen om Georg?! Ik schud even mijn hoofd en probeer dan op te letten. Maar echt lukken doet dat niet. Ik hoor alleen maar: bla bla bla president bla bla bla overheid bla bla bla.
Als dan eindelijk de bel gaat spring ik overeind. Ik prop mijn boeken in mijn rugzak en volg Sterre mee naar buiten. Ik gooi mijn rugzak neer aan ons vakje op het schoolplein en plof dan neer op een bankje. Sterre komt langs me zitten. Ik kijk haar vragend aan. "Moet jij niet naar je vriendinnen toe ofzo?" Ze schud haar hoofd. "Ik heb hier niet echt vriendinnen. Ze zijn hier allemaal anders dan mij. Bijna allemaal huppelkutjes enzo. En de jongens zijn trouwen ook niet veel beter." Ik knik. "Dan zijn we toch al met twee.." Sterre grijnst. "Leuk" "Heb je Georg nog gezien?" vraag ik dan om een onderwerp te beginnen. Ik zit er trouwens nog mee in mijn hoofd en wil er alles over weten. Sterre begint te vertellen. "Bwaa.. Soms zie ik hem nog wel.. "
(:
Leuk deel