Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -26-

Two girls come by the Cullens

31 dec 2009 - 11:28

277

3

203



-26-

Verder!!!!!!!

De volgende dag werd ik slaperig wakker, alleen in Jaspers grote bed. Ik vroeg me af of ik gedroomd had, totdat ik besefte dat ik echt geslapen had! Ik stapte uit bed, en merkte dat ik nog steeds mijn kleren van de vorige dag aanhad. Ik deed de deur open.
'Goedemorgen schone slaper,'begroette Jasper me, die blijkbaar achter de deur stond. Ik glimlachte wrang.
'Ik ga even naar de badkamer.' Ik liep naar de badkamer, en deed de deur opslot. Nadat ik gedoucht had, liep ik naar de wastafel. Ik keek in de spiegel en zag dat mijn haar niet zat. Wacht. Ik zag mezelf in de spiegel..??!! Dat kon maar een ding betekenen, en ik begon te gillen.


ik hoorde iemand gillen. Ik schoot overeind en herkende de gil van row., ik zuchte diep en liet me weer vallen. Emmett plofte op het voeteneidn neer. "je verveelt je hé?"vroeg ik. hij schudde heftig zijn hoofd. "ik verveel me nooit als jij er bent"Ik grijnsde breed. "ook niet op school.".je hoorde zij hersens kraken. "dan wel.."ik lachte.

'Ja, goed, maar... hè?! Wat is er met je ogen gebeurd?!' 'Niks,' mompelde ik. Jacob rook even aan mijn haar en trok een vies gezicht. 'Je stinkt.' Ik rolde met mijn ogen. 'Wat is er met je gebeurd?' wilde Jacob toen weten. Ik vertelde hem alles. Hij keek me even heel strak aan en zei toen: 'Je bent echt gestoord. Was dan uit dat vliegtuig gesprongen.' 'Ja, maar dan had ik m'n benen gebroken en dan had ik al helemaal niet meer kunnen lopen.' Embry en Quil kwamen aanstormen. Schijnbaar ze Jacobs gedachten gelezen en door gehad dat er iets niet klopte.


Reacties:


SuusAnne
SuusAnne zei op 1 jan 2010 - 18:30:
oepsie vergeten.. naja volgende keer beter


xColour
xColour zei op 31 dec 2009 - 11:54:
ooh jah jeanine. weerwolfen kunnen alleen elkaars gedachte lezen als ze in wolfgedaante zijn


LadyLondon
LadyLondon zei op 24 dec 2009 - 13:36:
leuk :3
dankje voor het melden ook :3