Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -27-

Two girls come by the Cullens

2 jan 2010 - 15:22

333

0

201



-27-

Sorry, mijn (Suus) Stukje is een beetje lang...

Ik keek nogmaals in de spiegel en kon het niet geloven... Jasper bonkte op de deur.
'Row? Wat is er?'
'N.. Niks,'stamelde ik, maar mijn stem trilde.
'Kan ik binne nkomen?' Nee, dat niet!
'Nee,'riep ik, en keek weer in de spiegel. Nu zag ik ook mijn ogen: Ze waren blauw. Er zat dus nog maar 1 ding op: Weg. Voor altijd. Ik graaide naar mijn tas, maar haalde mijn vinger open.
'Auw.' Er kwam bloed uit. Ineens kreeg ik een ingeving. Ik liep naar de muur toe, die wit was, en zette mijn vinger tegen de muur en schreef: "SORRY" Toen pakte ik Rosalies oogpotlood, en schreef eronder:
Sorry.. Emmett en Hope, veel succes.
Net als jullie Edward en Rosalie
Carlisle, Esmé, zoek me niet.
Ik ben weg. Jasper, treur niet.
Alice ,grijp deze kans.
Dag. Ik ben weg.
Row.

Een traan liep over mijn wangen toen ik uit het raam sprong, en weg rende, het bos in.


'Wat is er gebeurd?' wilde Quil weten. 'Ze is gebeten. Door een vampier, meer niet,' zei Jacob nors. Embry staarde me een ogenblik lang wezenloos aan. 'Dus dan ben je nu... een Half Breed?' vroeg hij daarna. Ik haalde mijn schouders op. 'Schijnbaar,' zei ik. 'Laat Sam dat maar niet horen,' zei Leah vals. Ze was achter Quil en Embry aan komen sluipen en had gehoord dat ik nu zo'n Half Breed dinges was. 'Rot op,' zei Jacob. Hij sloeg beschermend een arm om me heen en we liepen door. Toen opeens kreeg ik een ingeving. 'Wacht. Ik kan niet verder. Ik ben... iets vergeten,' zei ik en ik maakte me los. Ik gaf Jacob een kus op zijn wang en rende het bos in.

Ik sprong overeind. "ik heb dorst"zei ik en emmett stond al naast me. We sprong uit mijn raam en rende(jah, zij ook al) het bos in.snel hadden we een groep herten gevonden. Ik zoog er een leeg. "f*ck"riep ik uit, toen ik een mens rook. Emmett greep me vast. "ben klaar"zei hij. Samen rende we terug.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.