Hoofdcategorieën
Home » Overige » Singing And Love » At the swimmingpool
Singing And Love
At the swimmingpool
Vincent kijkt haar in de ogen,
Nena bloost. Ze lacht en loopt naar vincent toe, "zullen we dan maar" zegt vincent . ze knikt en lopen naar binnen, Nena kijkt in het rond, "het is wel groot, wat is hier allemaal te doen ?""er zijn sauna`s en bubbelbaden maar ook een golfslagbad en een wildwaterbaan. " "dat is best veel, zullen we dan onze spullen maar even wegleggen ?"
...
Later, in het zwembad .
...
"zullen we nu dan nog even in de sauna`s "zegt vincent "nouw,, "Nena denk, hij is leuk, maar ik ken hem maar net, wat zou hij allemaal willen doen, Gewoon nee zeggen , teminste als hij dat wel wil doen. "Hallow, nena ben je er nog ? " "ja sorry, zullen we dan maar naar de sauna`s gaan ?"
ze lopen naar de Sauna`s, Vincent gooit een muntje in de sauna, en ze gaan erin zitten. Als Nena binnenkomt ziet ze vincent al zitten, ze gaat zitten. "Ehh.., Nena hoe moet ik het.. ehh.. ze..zeggen "vincent stotterd een beetje. Nena denkt, ach nee hij vind mij ook leuk, wat moet ik nu doen? ik vind hem ook leuk... "Ik vind je leuk" ... het is even stil, dan zegt Nena " Ja ik jouw eigenlijk ook wel, maar morgen ga ik al weer weg... Waar woon je ?"
"ik woon in Eindhoven, jij? " "Breda, zal ik je dan nog wel zien? " ze bloost.
"ja tuurlijk, en we hebben msn nog, maar voordat je gaat, wil ik je nog iets geven" Nena bloost alweer "wat doen ?"" vraagt ze verlegen. "sluit je ogen"zegt hij , Ze doet dat, Vincent wil haar een kus geven, maar dan...
Komt er plotseling iemand binnen,ze schrikken allebei, "Oh sorry, ik wist niet dat jullie hier zaten, ik zal jullie wel alleen laten" de man loopt weg. "oh , nou zal ik je het cadeautje nog geven ? , Sluit je ogen maar" Nena doet het weer, En dan geeft Vincent haar een zoen, Nena denkt, Was dit nou alles waar ik bang voor was? Vincent streelt Nena een beetje. Nena opend haar ogen en zegt "Ik denk dat wel elkaar nog wel zullen zien" "ja denk ik ook"hij lacht vriendelijk, ze lopen de sauna uit en lopen naar de kluisjes. "ik ga me even omkleden .. dus wacht je even ?""ja, hoor maar mag ik even bij jouw staan ?" ze bloost "Nee dat mag niet, je kan naast mijn hokje je omkleden" Nena pakt haar kleren uit het kluisje en loopt naar een hokje. Vincent loopt ook naar een hokje, het hokje ernaast, Hij gluurt een beetje naar nena, en ze heeft het niet door.
Als nena om gekleed is loopt ze naar buiten.
"hee Nena vanavond afspreken ?, bij het meertje ?"
"oke is goed, rond 9 uur ?"
"ja is goed Neen, zo mag ik je wel noemen he.."
"ja , is goed" En ze loopt naar haar huisje
Verder .... ^^ ?
Verder jij!!!!!!!!
Volgens mij is dit de tweede rectie. x) Van mij... x)
Xx.