Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -28-
Two girls come by the Cullens
-28-
Strompelend liep ik voort. Ik was nu zo'n beetje halverwege het bos, en zakte in elkaar. Ik voelde nu pas hoe moe ik was. En ja, ik viel in slaap. Het laatste wat ik zag, was een grote boom.
Niet veel later voelde ik hoe ik werd opgetild door twee sterke armen. Ik keek even op, en zag het gezicht van een gebruinde jongen.
Ik bleef rennen en rennen. Totdat ik bij het huis van de Cullens kwam. Carlisle deed open. 'Hallo Elisabeth,' zei hij met een glimlach. 'Hoi, is (hijg) Hope (hijg) er (hijg) ook?' 'Ik zal haar roepen. HOPE!!' schreeuwde hij. Hope kwam tevoorschijn. Ze zei: 'Hé. Wat is er?' 'Waar is Row?' vroeg ik. Ze keek me een moment lang wezenloos aan. Toen vloekte ze. Ik zei: 'Geen zorgen. Informeer iedereen. Ik ga haar zoeken.' Ik rende het bos door. Toen opeens zag ik een gebruinde jongen met een meisje in zijn armen. Hij keek me vanuit de verte hulpeloos aan. Was hij één van ons?
Langzaam opende ik mijn ogen.
'Wie ben jij?'vroeg ik, maar mijn stem klonk zwakjes. Geen antwoord.
'Zeg me wie je bent!'riep ik nu, maar het klonk alsof ik schuurpapier had ingeslikt. Rauw dus. Ineens stopte de jongen.
'Jijdaar, kom n's hier?' riep hij.
Ik liep langzaam dichterbij. 'Hoi Sam,' zei ik zacht. Row opende haar ogen. 'Wie ben jij?' vroeg ze. Sam keek me onderzoekend aan. 'Wat heb je met je ogen gedaan?' 'Ik ben...' begon ik. 'Gebeten,' zei Row schurend. Sam keek me stomverbaasd aan. Haalde zijn schouders op en gaf Row aan mij. 'Ze stinkt,' zei hij. 'Niet waar, reageerde ik fel. We liepen samen weg.
Reacties:
Ehm, Jeanine, lieve schat, je haalt Hope en mij door elkaar geloof ik.. Ik was weg, niet Hope... Snapje?
Srry... ik vergeet steeds wie wie is