Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » For you in full blossom » Hopeless Coast Story

For you in full blossom

8 jan 2010 - 19:14

1890

3

322



Hopeless Coast Story

A school with only good-looking boys, who all live in dormitories. That school is Osaka High. A new Student from America has transferred here... by the name Ashiya Mizuki. A girl. Yes, that's right. Because for some certain reason, she disquised herself as a boy and got herself unto a boys' school. After Mizuki became a boy and her new school life, she got herself involved in one mishap after another. Hoewel, deze keer...

Toen ik weer wakker werd zat ik in een auto. Naast mij zaten Naoko en Kayashima en voor mij Nakatsu en Nanba, elk van hun had een geel bouwvakkers helm op. Ik ook.
"Heey waar zijn we?" zei ik, toen ik eindelijk wat besef had.
"Waar zijn we?" zei ik nogmaals toen iedereen mij negeerde en vrolijk doorzongen.
"WAAR ZIJN WE?" riep ik uit maar nog steeds gaf niemand thuis.
Eindelijk stopte we, iedereen stapte uit en we stonden aan het strand, het was donker en de golven suiste.
Opeens was er vuurwerk, "Aaah." riep iedereen. We stonden even te kijken. "Oke, jongens haal het billboard van de wagen af!", iedereen draaide zich om en Nakatsu legde zijn helm op de mijne.
Ik bleef nog eeven kijken naar het prachtige vuurwerk.
"Omdat het eindelijk zomer is dachten we dat we wel naar het strand konden." zei Nanba
"Niet boos zijn Mizuki. Ik zei ze dat het een slecht plan was." zei Nakatsu.
"De zee, VUURWERK!" riep ik van geluk uit.
"Het is maar één keer zomer in het jaar." zei Nanba, "Laten we er vol van genieten!" We sprongen en danste van geluk.
"Heb je niet gezien wat er op het bord staat?" zei een vrouw boos toen ze naar buiten liep, "We gaan pas morgen open!"
"Heey, oude vrouw." zei Nanba stoer die naar haar toe liep.
Ze gaf hem een klap in zijn gezicht.
"Auw, dat doet pijn." zei Nanba die op de grond lag met een moeilijk gezicht.
"Ik heb in pijn gelegen toen ik jou je geboorte gaf! Hoe durf je me ooit zo te noemen!" zei ze
"Hoi iedereen." zei ze met een lach, "Ik ben Nanba Minami's moeder, Nanba Io."
"EH?"
Nanba had ons alle hier gebracht om te gaan werken voor zijn moeder. Na de eerste dag hard hebben gewerkt zaten we met z'n alle op een picknick tafel. Nanba was een beetje down hij had net zijn ex-vriendinnetje weer gezien. Nakatsu kreeg een smsje en liep even weg, het was van Komari, een meisje die hij tijdens de Joint Party had ontmoet. Ze viel hem al een tijd lastig met smsjes.
Nakatsu-san, hoe gaat het met jou? Komari.
Kayashima stond achter Nakatsu, het word een beetje gecompliceerd he?" zei hij, "Ken je de term 'love bus'?" Nakatsu schudde zijn hoofd, ze liepen samen naar de 'hot tube' en gingen het bad in.
"Oke, het zit zo.
Nakatsu vind Ashiya leuk, maar Komari vind Nakatsu weer leuk. Ashiya hangt over Sano, we weten niet of het liefde is of niet.
Dan hebben we nog Naoko die verliefd is op Nanba, maar Nanba heeft nog gevoelens voor zijn ex."
"Wacht even!" riep Nakatsu uit, "Waarom wijst mijn pijl naar Mizuki?"
"Is dat dan niet zo?" vroeg Kayashima. Het vliel Nakatsu wel op dat er maar twee meisjes in het verhaal zaten; Komari en de ex van Nanba.
"Zo jij bent dus zo'n persoon." zeiden twee mensen uit Dorm 3, "We hadden wel opgemerkt dat er iets mis was!"
"Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Nanba's nieuwe begin." zeiden nog twee andere leden van Dorm 2.
"Maar wat ons meer verrast zijn, Ashiya en Sano." zeiden twee Dorm 1 leden die ook het bad in kwamen, "Zou Ashiya Sano echt leuk vinden?"
"Hey! Ik ga niet nog meer luisteren!" zei Nakatsu boos, "Nu ik er over denk.." hij keek om en er zaten opeens nog zes andere - naakte - mannen in het kleine bad. "Wat doen jullie hier allemaal?"
"We waren zo alleen dus besloten we ook naar de zee te komen! We beginnen morgen ook met werken."
"Dat klinkt goed" zei Nakatsu blij.

Nadat de jongens in bad waren gegaan vond ik dat het mijn beurt was, ik lag lekker te weken in het bloedhete bad toen ik voor het eerst die dag aan Sano dacht. Hoe zou hij het doen op het trainingscamp? Zou hij al slapen? Ik zuchte en stapte uit het bad, met een handdoek om mij heen geslagen liep ik naar buiten. Nanba Io keek geschrokken om, mijn handdoek viel af.
"Ik had nooit gedacht dat je een meisje zou zijn." zei ze toen we weer samen het bad ingingen.
"Eh, zou je het geheim kunnen houden?"
Ze knikte "Maar zelfs als je hebt gekozen om een jongen te helpen, de meeste meisjes zouden niet zichzelf als een jongen verkleden en een jongens school in gaan."
"Eh? Hoe weet je dat?"
"Ik heb het gehoord van Hokuto."
"Hokuto?"
"Umeda Hokuto, je school arts. Hij is mijn jongere broer."
"Broer?"
"Ja, hij is mijn broer, en gay. Maar vergeet dat, op een dag zullen ze je leugen ontdekken, wat ga je dan doen?"
Tja, wat zou ik dan doen?

"Mizuki! Kom." riep Nakatsu, hij en de anderen rende in zwemkleding naar de zee en ik volgde.
"Moet jij je niet omkleden?" zei Naoko.
Ik rende weg verder naar de zee - nee! -.
"Mmm, ik kan mij Mizuki helemaal niet in zwemkleding voorstellen." zei Naoko.
"Nee, ik eigenlijk ook niet." zei Nakatsu, wat zou hem het beste staan? Misschien een bikini? Nakatsu kreeg het beeld voor zich van Mizuki in een bikini en zijn neus ging bloeden.
"Hey. Is dat niet de idioten-groep?" zei iemand
"Kagurazaka!" riep ik uit, het was een rivaal van Sano.
"Wie noem jij hier een idioot?" zei Nakatsu.
"Ik praat nu tegen de idioot met een bloedneus."
"Bloedneus?"
"Waar is Sano? Loopt hij weer met die hond?"
"Nee, Sano." begon ik.
"Sano is naar een trainingskamp." zei Nakatsu, ik kon hem wel schieten.
"Dus hij is weer begonnen?"
Ik richte mijn waterpistool op Kagurazaka, "Probeer het niet om hem te storen!"
Hij duwde het waterpistool weg, "Dat zal ik niet, ik kan hem verslaan met mijn ogen dicht."
"Praat niet zo over hem." zei Naoko.
"Jullie zijn allemaal een stelletje talentloze mensen." ging Kagurazaka verder.
"Wat dachten jullie van een wedstrijd? Toukyo tegen Osaka. Welke is mooier."
"Hohoho. Wat kan je wel niet in je eentje doen?" lachte Nakatsu.
"Wie zei dat ik in mijn eentje was?" zei hij terug, "Bob-chan~" riep hij en hij floot op zijn vingers.
Iedereen keek om, er kwam een jongen aan gerend, "Ik ben Bob!"
"Ik ben Johnson!" zei een andere.
"Ik ben Shibuya." zei een dikke jongen.
"En ik ben Higashimurayama!" zei de laatste.
"We accepteren de wedstrijd!" zei Nakatsu.

De volgende ochtend zouden wij beginnen met de wedstrijd. "Nakstsu we kunnen nooit winnen." zei ik tegen hem.
"Daarom ~ Zijn ~ Wij ~ Ook ~ Gekomen ~" Zong de leider van Dorm 1 en stond de leider van Dorm 3 er achter.
De eerste uitdaging moest is spelen tegen Jack Johnson. we moesten rennen over het strand naar de zee, zwemmen en dan een vlag pakken.
"Mizuki ik denk dat je je maar eens moet omkleden." zei Nakatsu.
Ik knikte, "Je kan de mijne wel lenen." zei Kaysahima, "Of de mijne?"
"Nee ik wil geen vieze!"
"Vies?" zei Nakatsu dramatisch en hing nep huilend over Kayasima's schouder.
"Schaam je je voor iets? Je moet niet naar andere kijken." zei Naoko.
Iedereen begon aan mijn kleren te trekken. "He! Doe normaal!" riep ik.
"Mizuki!" riep Io, "Hier!" ze gooide een surfpak naar mij toe. "Dankje!"
De race begon en ik verloor, de twede wedstrijd was speed eten. Binnen vijf minuten moesten ze zo veel mogenlijk gefrituurde vis eten.
Wij wonnen met 33 tegen 32
"Je hebt gewonnen Masao!" riepen we.
"Noem me geen 'Masao', noem me Oskar!"

Bij het trainingskamp deed Sano zijn best om weer in top vorm te komen, maar niet iedereen was daar blij mee. Vele vonden dat hij te laat was, ze accepteerde hem niet meer.
"Sano moet uit het team." zei iemand tegen Umeda - schoolarts en trainer van het spring team -.
"Morgen is de laatste dag van het trainigskamp, we zullen hem accepteren í¡ls hij de standaard hoogte van de wedstrijd kan springen."
"Gebaseerd op zijn vorige records moet dat geen probleem zijn." zei een ander.
"Wacht even." zei Sekime, "Sano is net weer begonnen. Het is onmogenlijk om zo'n hoge sprong te maken in een keer."
"Ik begrijp het." zei Sano, die alles had gehoord, "Als ik het haal, dan nemen jullie mij weer terug, toch?"
Iedereen knikte.

De wedstrijd was nog op volle gang bij de zee tussen Toukyo en Osaka high.
Het stond 2-2 de laatste wedstrijd ging tussen Nakatsu en Kagurazaka, het was een balans game.
Ze moesten op een plaat in de zee staan wie bleef staan was de winnaar.
Er kwam een hoge golf alleen en ze viellen allebij.
"Draw." zei Kayashima.
"Oke, als laatste finale gaan we kijken wie de meeste meisjes kan krijgen aan zijn kant morgen." zij Kagurazaka
"Flirting shutdown he?" zei Nakatsu.
"Er is alleen een ding aan, de verliezers gaan naar huis, naakt." zei Kagurazaka sluw.
"Naakt? Nakatsu dat is onzin!" riep ik.
"Mm, dat is interesant!" zei Nakatsu, "We doen het!"

"Sano, misschien moet je Ashiya even bellen." zei Sekime tegen Sano.
"Ik heb zijn nummer niet."
"Ik heb wel het nummer van de blek waar ze verblijfen."
"Ik bel later wel."
"Nee Sano, je moet hem bellen." hij gaf zijn telefoon en Sano zag dat hij al belde.
"Mag ik Ashiya Mizuki spreken?" vroeg Sano toen hij hoorde dat er was opgenomen.
"Mizuki slaapt al." zei Io "Is dit misschien Sano Izumi?"
"Ja."
"Ik zal het doorgeven." zei Io.
"Nee dat is niet nodig." en Sano hing op.
Io schreef op een blaadje naast de telefoon dat Sano had gebeld voor Asiya.

De grote dag was aangebroken, de flirt wedstrijd.
Ik liep samen met Nakatsu om wat meisje te krijgen, "Oh, ik ben wat vergeten" zei ik tegen Nakatsu en ik rende naar binnen.
"Mizuki." riep Io, "Sano Izumi heeft gebeld voor je gister avond."
"EH!? Voor mij? Waarom waarom waarom waarom?"
"Hij zei dat als je aan het slapen was dat het oke was. Maar ik heb zijn nummer."
Ik rende naar de telefoon en belde naar het nummer.
Umeda nam op, "Heeft Sano je gebeld? Oke, eigenlijk..."

Nakatsu en Kayashima en alle andere Dorm leden waren druk bezig met zoeken naar meisjes. Mizuki, Nanba en Naoko waren allemaal opeens verdwenen.
Nakatsu en Kagurazaka stonden tegenover elkaar, met een tussenstand van 7 meisjes tegen 15 hadden Toukyo duidelijk gewonnen. Nakatsu probeerde tijd te rekken. "Naoko en Nanba zijn er nog niet!"
"We geven ze nog drie minuten." zei Kagurazaka.
De tijd tikte voorbij en opeens werden de ogen van Kagurazaka groot. "What the.."
Nakatsu keek om Nanba en Naoko hadden een heel leger meisjes achter zich aan lopen.
"WE HEBBEN GEWONNEN!" riep Nakatsu uit.
En zo gingen de jongens van Toukyo high naakt naar huis.

Ik stond te wachten voor de trein, Umeda zei tegen mij over de telefoon dat Sano zou gaan springen.
Ik was weg gegaan zonder wat te zeggen, natuurlijk wist ik dat ik iedereen in de steek had gelaten maar ik was hier voor Sano gekomen. Ik ben gewoon blij als ik bij hem kan zijn. Als ik hem kan zien lachen is dat genoeg.Ik rende naar het sportveld, net was ik op tijd om hem een aanloop te zien nemen en te zien springen. Hij ging er overheen de balk trilde nog wat na ik haalde diep adem blijf! en viel er toch van af.

Het was Sano niet gelukt om in drie pogingen te springen. Hij boog, "Laat het mij alsjeblieft nog eens proberen."
"Sano je maakt een grapje." zei er een.
"Ik smeek het jullie ook." zei Sekime, "Het is lang geleden, geef hem nog een kans."
"Het kan ons niet schelen wat jij denkt."
Sano knielde neer, "Dit is alles wat ik nog heb. Alsjeblieft."
"Nadat je hem zo hebt gezien, denk je nog steeds dat hij het niet echt wil?"
"Oke." en ze liepen weg.
Sekime ging voor Sano zitten en tilde hem omhoog, "Je moet opnieuw gaan springen." zei hij met een lach.

Sano kreeg mij in de gaten en hij keek mij aan.
Als het niet voor mij was.
Had hij niet door zoveel pijn moeten gaan.
Degene die Sano's lach weg nam was ik


Reacties:


Aishiteru
Aishiteru zei op 13 jan 2010 - 11:11:
Als het niet voor mij was.
Had hij niet door zoveel pijn moeten gaan.
Degene die Sano's lach weg nam was ik

Zo mooi ~


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 3 jan 2010 - 19:47:
Awh how sad

Snel verder <3


missxangel
missxangel zei op 3 jan 2010 - 19:46:
Heel mooi stukje, er staan alleen wel een paar foutjes in?!?!
MAAR IK WIL NOG STEEDS MEER!!!!