Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -29-

Two girls come by the Cullens

7 jan 2010 - 17:21

213

0

195



-29-

haaj, ik (anne dus) ben ff op de pc want mijn moeder is niet thuis :p maar ik mag de hele weeek niet op de pc :'( en ik ga een beetje een eind aan hope maken (nee ze gaat niet dood!!)

De jongen keek Elisabeth met open mond aan.
'Dan ben je een... halfbreed?'zijn stem klonk verbaasd. Elisabeth knikte.
'NEE! MENS! eh... GEEST, GA TOCH WEG!'brulde ik plotseling, want ik zag Boots weer staan.
'Ik zei toch dat je me moest vertrouwen,'zei ze. 'Nu zie je wat er gebeurt als je de geesten niet vertrouwt' Ik schudde langzaam mijn hoofd.
'Nee! Jij.. Jij hebt hier voor gezorgd?' Boots lachte gemeen.
'Ja..'


'NEE! MENS! eh... GEEST GA TOCH WEG! begon Row te brullen nadat Sam me had gevraagd of ik een halfbreed was. Ze murmelde nog wat. Sam keek verbaasd naar Row. 'Row, wie is dat? Row? ROW!' gilde ik. Ik begon te rennen. Misschien kon Emily wat voor haar doen. Naast me rende opeens een enorme zwarte wolf. Row begon te gillen. Ik raakte volledig in paniek en veranderde zelf ook in een wolf om maar nóg harder te rennen...

Nadat elisbeth bwas geweest rende ik naar de kamer van Jasper en row. "jasper?"vroeg ik raar toen ik hem aan de muur zag hangen die hij aan het aflikken was. ik trok hem er af, en zag waarom hij dat deed, met bloed stond er geschreven 'sorry', daaronder stond met oogpotlood nog een hele tekst geschreven. Ik las het. "wat een gek"mompelde ik zacht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.