Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Oneshots » Eindes PAS OP: HOORT BIJ HET VERHAAL "2 GIRLS" OP HET SUUSANNE ACCOUNT 3

Oneshots

8 jan 2010 - 19:57

474

0

173



Eindes PAS OP: HOORT BIJ HET VERHAAL "2 GIRLS" OP HET SUUSANNE ACCOUNT 3

Elisabeths einde. Volgens mij dan...

Suus van den Berg, Elisabehts Einde (Elisabeths POV), 5-1-2010 10:40:32

Ik tegen Jacob aan op de bank en hij aaide door mijn haar. Ik zuchtte.
Er klonk gehuil van een wolf door de kamer.
Nice. Een beller. Ik stond op, en nam op.
'Hallo? Met wie?'
'Met Hope. Kom je op de bruiloft van mij en Emmett?'
'Ga je trouwen? GEFELICITEERD! Maar Emmett haat me toch?'
'Eh. hij heeft zich verzoend met het feit dat jij komt ofzoiets.' 'O. Wacht héél even.' Ik liep naar de gang. 'Maar dan wil Jacob ook gelijk mee. Je weet hoe hij is. Hij is overbezorgd, zéker nu ik gebeten ben door Alice.'
'O. Wil je dat dan niet?'
'Het maakt mij niks uit, maar. Hij is nog steeds een weerwolf en jullie zijn vampiers.'
'Dus?' vroeg Hope. 'Dan komt hij toch lekker mee, zolang hij de rest van de roedel niet meeneemt.' Ik wierp stiekem een blik op Jacob, en bedacht ineens dat we vanavond samen gingen eten.
'Het is niet vanavond toch?'
'Nee, volgende week.' Oh. Opeens stond Jake achter me.
'Beth?'
'Wacht heel even,' zei ik tegen hem. 'Ik denk wel dat ik kom. Maar eerst het tegen Jake vertellen.'
'Oké!' Hope's stem klonk vrolijk. 'Wist je trouwens dat Jasper en Row ook getrouwd zijn?'
"WAATTTT?' brulde ik in de telefoon. 'Waarom mocht ik niet komen?'
'Jasper hield het liever bescheiden.'
Ohja. Jasper. Die spoort echt niet helemaal geloof ik. Maar Row mocht ik wel. Zeker toen ze hier in La Push moest doorbrengen. Ik hoopte dat de 10 jaar weer snel voorbij waren. Dan kon ze weer een maand hier blijven.

~die avond~
'Jacob?' vroeg ik. Hij keek op van zijn bord kip.
'Wat is er?'
'Nou. Vanmiddag belde Hope.'
'Hope?' zei hij verbaasd. 'Kennen wij een Hope?'
'Je weet wel, die vampier. Ze vroeg of.' Ik aarzelde even. 'Of we op haar bruiloft konden komen.'
'Op de bruiloft van die bloedzuiger?' Ik keek hem aan.
'Ja. En ik ga.'
'Maar dan ga ik mee.' Ik glimlachtte.
'Dat dacht ik al.'
'En nu we. Nee laat maar.' Jacob brak zijn zin halverwege af, en ging weer verder met eten. Ik haalde mijn schouders op, en at ook weer verder.

~Weer in La Push~
'Dat was lekker,'zuchtte ik voldaan. Jacob knikte.
'Dat was het.' Hij leek ergens mee te zitten. We waren nu in het bos, hoe we er waren gekomen, Joost mag het weten!
Ineens was ik Jacob kwijt.
'Jake?' Mijn stem klonk bangig. 'Waar ben je?'
'Hier.' Ik schrok me een ongeluk. Hij stond achter me. 'Ik wou je wat vragen.'
'Vraag maar,'reageerde ik droog.
'Zou je. met me willen trouwen?' vroeg hij aarzelend.
'Tuurlijk Jake, heel leuk.' Ik rolde met mijn ogen.
'Nee, ik meende het.' O. Oeps.
'Oké. Nou. Goed dan.' Zijn gezicht begon te glimmen.
'Kom op, dan gaan we rennen.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.