Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » PokerFace » PokerFace
PokerFace
PokerFace
ik stel me even voor, mijn naam is Smien ik ben 20jaar en ik ben VERLOOFD met mijn allerliefste schatje, Drake. hij is 23jaar oud en de liefste jongen die ik me maar kan voorstellen.
ik heb 1 zus genaamd joyce, ze is 2jaar jonger dan mij maar zij is al meer dan gewoon verloofd, zij gaat trouwen, over welgeteld VIJF weken!dan kan je al raden hoeveel stress er in ons huis rondgaat. Drake en Sean wonen samen , net als ik en Joyce, maar zij wonen op een appartement, en wij... nouja... wij in de villa die ooit van onze ouders waren. we hadden nooit een goede band met hen gehad met hen, en vanaf dat we 18 waren zijn ze naar China vertrokken, om daar een nieuw leven op te starten, elke maand krijgen we geld opgestuurd... geld waarmee we alles konden betalen en dan NOG over hadden, wat wel handig was.
voor het huwelijk komen ze niet naar Duitsland, wat ik niet zo leuk vond, maar ja, we hebben NOOIT met hen geleefd dus het was niet meer dan een gewoonte voor ons.
"SMIEN! weetje, we zouden Georg en Tom moeten vragen, nouja Gustav en Bill mogen dan zeker mee komen!"
had ik al verteld dat ik de beste vriendin van Georg ben? en Joyce die van Tom?
neen dus, nouja, om een verhaal kort temaken, we zaten samen in de kleuterklas, ik in het 2de en hij in het derde, toen iemand mijn zandkasteel kapot sloeg, meteen is hij me toen komen redden en had hij me geholpen en getroost,en sindsdien zijn we nooit uit elkaar geweest,
we zijn beste vrienden, hij was als een broer voor me net als Tom was voor Joyce.
" ik heb het hen al gevraagd, ze komen morgen en blijven hiier dan zo'n vijf weken, kunnen we nu nog even bijpraten met hen"
zei ik lachend en nam mijn tas.
"waar ga je heen?"
vroeg Joyce wantrouwend.
"om frieten, ik heb honger, en aangezien ik de oudste ben ga IK om eten."
zei ik plagend en verliet het huis net op tijd want ik hoorde nog hoe een kussen de deur raakte.
het was raar.
ze was 18, één jaar jonger dan Tom en ze ging al trouwen.
ik was 20, één jaar jonger dan Georg, en ik was alleen nog maar verloofd.
nouja, verloofd, betekende dus ook trouwen, dus mijn tijd kwam nog en daar was ik blij om
Snel verder doen ö
en ziede mij al trouwe ö
nhahahaha :'
ma tklinkt geweldig liefje ö
je moet snel verder doen.
ilu.;33