Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 32

Two girls come by the Cullens

13 jan 2010 - 14:13

356

1

214



32

In het "reservaat" gekomen stond iedereen me aan te kijken. Weetje, Reservaat vond ik zo'n stomme naam. Dat klinkt alsof.. Alsof... JE een beest bent dat in een wildpark is gestopt. Snapje? Technisch gezien waren hier ook wel beesten, wolven, maar...
Toen ik dat allemaal dacht, besefte ik dat iemand me aan stond te kijken. Ik keek op, en zag zijn ogen. WOW! Hij was dan wel niet blond, maar cute was ie wel! Ik glimlachte naar hem, en hij werd rood. Elisabeth grinnikte. Ik stapte op bloosboy af.
'Hai. Ik ben Row Cullen.' Zijn mond viel open.
'Eh...Ikke.. Eddy. Eh, Emby. Offe, Bert. Nee...' Hakkelde hij. Hij kreeg een klap op zijn schouder van een andere jongen.
'Embry heet hij. Quil heet ik.' Quil lachtte. Ik lachtte mee. Deels om de hakkelende Embry, deels omdat er een plannetje in mijn hoofd opkwam..


We liepen door de stad en keken rond naar de mensjes. Demcun wees naar een dikke man. Snel schudde ik mijn hoofd. ik rilde bij de gedachte. Ergens in mijn hoofd zei een stemmetje dat ik row moest gaan zoeken. Uiteidenlijk kozen Demcun en Luciano een Man uit en we volgde hem.De man liep naar een pinautomaat en we bleven staan. "hoe krijgen we hem hier weg"vroeg ik. 2 paar ogen keken me aan. "no way!"riep ik.

Ik liep naar huis met Jake. Hij mopperde nog wat na, maar toen ik hem erop wees dat hij door het raam kon zien dat Row onwijs met Embry stond te flirten, moest hij grinniken. Ik daagde hem uit voor een spelletje mens-erger-je-niet en zoals altijd won ik. Na een uur kwam Embry binnen. 'Wat moet ik nou doen? Row is hartstikke lief en aardig...'
'Dat kan je niet maken! Row is net van die bloedzuiger af en dan kom jij weer!' riep Jacob uit. Ik keek hem kwaad aan en vouwde mijn armen over elkaar. 'Sorry,' mompelde hij. 'Jake? Kom je effe mee naar buiten?' vroeg Embry zenuwachtig. Even later kwam Jake kletsnat van het zweet binnenstormen. 'EMBRY IS INGEPRENT MET ROW!!!' schreeuwde hij. Ik stond hem met open mond en grote ogen aan te kijken, terwijl hij zich afdroogde.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 11 jan 2010 - 19:35:
haha.
<33333333