Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » PokerFace » PokerFace Part Two
PokerFace
PokerFace Part Two
met mijn mp3 in mijn oren liep ik de straat over opweg naar het frietkot.
het was al laat want het begon te schemeren.
ik ritste mijn leren jas toe en verstopte me in de kraag.
in de verte zag ik hoe ik de stad naderde , de horizon werd verlicht door alle lampen die ng branden van da winkels en de gebouwen.
ik versnelde mijn pas en liep het eerste beste frietkot binnen.
"Smien?!"
verbaasd draaide ik me om, meteen viel mijn mond open en kon ik mijn ogen niet geloven.
"jullie kwamen morgen toch pas?!"
bijna gillend sprong ik in zijn armen.
" we hadden nog een dag over, dus zijn er nu al."
antwoorde Georg lachend en meteen gaf ik de andere drie ook een knuffel.
"en waar gaan jullie slapen?"
vroeg ik lachend terwijl ik hen elk één voor één goed bekeek en hun koffers zag.
"op hotel denk ik"
zei Tom alsof het de normaalste zaak ooit was.
"NIETS DAARVAN! jullie gaan bij ons komen slapen! neem die koffers dan gaan we!"
zei ik vastbesloten.
"of.. neen, ik ga eerst eten kopen voor mij en Joyce,"
zei ik lachend en zag hoe zij ook met elk een zak rondliepen waarin volgens mij frieten moesten zitten.
na dat ik ons eten had gekregen kon ik het niet laten en liep naast Georg en sloeg mijn arm rond zijn middel en hij zijn arm rond mijn schouders.
al snel voelde ik een kus op mijn kruin gedrukt.
en met een glimlach op mijn gezicht gebrand liepen we naar mijn huis, bijpratend over de drie jaar dat we elkaar niet gezien hadden, alleen gesproken via gsm, mail , msn en alles wat er nog bijhoorde.
" JOYCE! ik ben thuis!"
de jongens volgden me mee naar binnen en liepen mee naar de woonkamer.
"Tom?! OMFG! TOM!"
ik zag hoe mijn kleine zusje helemaal hyper en half huilend in Tom zijn armen sprong, maar achter haar zag ik mijn liefde staan, of beter gezegd, de liefde van mij, en die van Joyce ernaast.
"SCHATJE!"
ik sprong in Drake zijn armen en drukte mijn lippen op die van hem waarna zijn tong dievan mij zocht.
lachend duwde ik hem achteruit en ging naast hem staan, hand in hand.
"Schatje, dit is MIJN georg! Georg dit is mijn verloofde, Drake"
ik zag hoe ze elkaar met een fake lach de hand schudde maar wist maar altegoed hoe hard ze elkaar haten
"sean, dit is Tom, Tom dit is mijn TOEKOMSTIGE Sean"
hoorde ik mijn zusje trots zeggen en zag hoe ze elkaar de hand schudden, maar zo tezien was het niet anders dan bij ons, met een blik van haat keken ze elkaar aan.
smien,
ik wil vervolg NU
dees verhaal is kei goe eigenlijk í´
en da meen ik ook ze í´
omg doe NU verder ..
voor mij ?
lovumuch.;3333333