Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » PokerFace » PokerFace Part Three
PokerFace
PokerFace Part Three
ik keek iedereen lachend aan en ging naar de keuken gevolgd door Joyce en samen gingen we de tafel dekken zodat iedereen kon eten.
lachend staarde ik Smien na, ze was verandert, maar dan in de goede zin, ze was egt vrouwelijk geworden, maar nog steeds de Smien van vroeger.
ze was Knap geworden, wat zeg ik nu, HEET.
ik kreeg een dodelijke blik van Drake toen hij zag dat ik naar haar keek.
TomPov:
Joyce was lekker, ookal was ze bezet, het kon me niet schelen!
Bill keek me streng aan en ik wist wat hij wou zegge, ze was al eeuwen mijn beste vriendin, ik kon niets met haar beginnen, iets waar ik nu al vijf jaar met worstelde, de liefde die ik voor haar voelde zorgde voor een raar gevoel, ik had haar al heel mijn leven als beste vriendin, en dan ineens... voelde ik LIEFDE voor haar. iets wat heel de vriendschap kon laten verdwijnen, en daarom wist ze van niets.
en zo moest ik het ook houden maar nudat ik haar zo zag, wou ik haar niet alleen geestelijk meer, neen nu ook lichamelijk....
SmienPov:
ik wist dat ik het moeilijk ging hebben en dat wist Drake ook, ik had het eerlijk gezegd dat ik iets voelde voor Georg, maar mijn liefde voor Drake was groter en dat wist IEDEREEN wel.
ik ging trouwen met hem! dat zei genoeg,
toen de borden op tafel stonden riep ik de jongens die als hongerige beesten de kamer inliepen.
"smakelijk"
zei ik beleefd maar mijn stem schoot bij het laatste de hoogte in.
vragend keken ze mij aan.
"niets"
zei ik blozend en voelde hoe Drake zijn hand terug naar mijn knie liet zakken.
lachend keek ik hem aan en gaf hem een blikje cola.
" en waar gaan ze allemaal slapen?"
vroeg Drake om het gesprek van ons te verbreken.
" ik denk dat Georg Bij mij zal slapen, en Tom bij Joyce, en als Bill en Gustav het niet erg vinden moeten zij bij elkaar."
zei ik met een vragende blik aan de jongens.
"is goed"
zeiden ze allemaal in koor.
ik zag hoe Drake en Sean er niet mee akkoord gingen, maar toen ik een lieve glimlach liet zien waren ze niet meer kwaad.
"gaan we naar huis? morgen moeten we werken"
Sean knikte en al snel stonden ik en Joyce afscheid te nemen van Sean en Drake.
met een lach sloot ik de deur en liep terug naar de keuken.
snel verder doen ö
want nu kan de party beginne ö
because onze vente zijn het huis uit jha :'
snel verder doen lieverd,
ook al heb ik da gezegd.
ikziejegraag.<<3