Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 33

Two girls come by the Cullens

13 jan 2010 - 16:02

323

1

198



33

Embry en Jacob waren naar me toe gekomen, en Embry had iets lopen stamelen.
'Jah?' vroeg ik toen hij de helft van zijn zin eruit had.
'Ikke..'
'Hij vind je leuk,'bekende Jacob voor zijn vriend. Ik werd rood. Jej, ik kon weer blozen.. Nee, daar ben je happy mee. Not so. Maar elk geval, voerde ik mijn plannetje uit.
Wacht. Jij weet niet wat mijn plannetje is hea? Mijn plannetje houd in dat jik Embry ga versieren. Dan vergeet ik Jasper, en hij vergeet mij ook hopelijk.
'Row?' Embry stond aarzelend voor me, maar ik hoorde hem niet.
'ROW!'brulde Jacob in mijn oor. Ik schrok op. 'wat is 'r?'
'Ik vroeg of..'
'Je bent ingeprent met 'm,'deelde Jacob mee, waarna hij keihard weg rende, Embry bij mij achterlatend.


Hij was klaar met zich afdrogen en leunde tegen mijn aanrecht. 'Holy shit. Arme Jasper,' zei ik nadenkend. Jacob haalde zijn schouders op. 'VOlgens mij wist Row nou ook niet echt wat ze daar nou mee moest.' Toen opeens kwam Paul naar binnen. 'Je had de deur open laten staan Jake. Gaan jullie binnenkort mee naar een concert van Racoon?' 'Wanneer is dat?' vroeg ik. 'Over twee weken. Embry gaat Row meevragen.' Ik rolde met mijn ogen. Ja duh. Toen ging mijn telefoon af. Het was Jasper. Heb je ROw al gevonden?smste hij. Ik smste terug dat ik dat niet wist en liet toen mijn smsje van Jas aan Jake zien. 'Oeps...' zei hij.

de twee ogen keken me smekend aan. Hoe the hell wisten ze dat ik daar niet tegen kon. "kappen, ik doe het niet PUNT uit " "pff... dan niet"zei luciano geirriteerd. "morgen opnieuw proberen??" stelde demcun voor. En ik knikte. Ikzwaaide ze gedag waarnaar ik verder de stad inliep. Een gele prosche stopte voor mijn voeten. "kom we gaan winkelen"jubelde alice die uitstapte. "hoe wist je..."verder kwam ik niet want alice sleurde me mee. ze leke totaal gene last te hebben dat row weg was


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 13 jan 2010 - 17:13:
<333333