Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -34-

Two girls come by the Cullens

13 jan 2010 - 17:13

251

1

196



-34-

Embry en ik stonden zwijgend tegen over elkaar.
'Row..'begon Embry uiteindelijk. Ik keek hem aan. 'Wat is er?' 'Zou je mee willen naar.. een concert van Racoon?' Hij keek me onzeker aan. Ik keek hem met open mond aan. 'Dat meen je niet?' 'Oh, laat da nmaar zitten,' zei hij teleurgesteld.
'NEE, Natuurlijk wil ik mee! Racoon is mijn lievelingsband! Echt waar! Wanneer is het?'gooide ik eraan. Embry keek me aan.
'Over twee weken, hoezo?' 'Ik heb er nou al zin in!' Ik aarzelde even, en dacht aan mijn plannetje. Toen wierp ik mezelf in Embry's armen.
'Ik houd van je,'fluisterde ik tegen hem, ookal was dit niet zo.


Alice nam me mee naar zo'n TE sjieke winkel iedereen keek ons vaag aan, alsof we vuilnis waren. Alice was meteen in de rekken aan het plukken en gaf me kilo's kleding. toen duwde ze me naar de pashokhje."wait, ik ga niks passen!! ik heb genoeg kleding"Ze keek me raar aan en duwde me verder

'Ik weet het. AL zal Alice er niet echt mee zitten,' zuchtte ik. Jacob sloeg zijn armen om me heen. 'Volgens mij loopt Row gewoon te liegen tegen Embry,' mompelde ik tegen zijn borst. 'Hoezo? Om die... Jasper te vergeten?' Ik knikte. 'O. Hmmm... kom je vanavond bij mij eten?' 'Best.' Hij grijnsde zijn witte tanden bloot en we liepen naar zijn huis. Billy begroette me vriendelijk. Jacob trok me meteen op de bank en zette de tv aan. Hij was daar niet meer weg te slaan sinds hij dat ding had...


Reacties:


JeRiNo
JeRiNo zei op 13 jan 2010 - 17:25:
Suus! Jij bent zó gemeeeheeen!

xxx