Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » PokerFace » PokerFace Part Four
PokerFace
PokerFace Part Four
ik sloot de deur en keek in de spiegel en met mijn hand ging ik door mijn haar zodat het eindelijk terug goed lag.
met een rechte rug liep ik achter Joyce aan die inmiddels al op Tom zijn schoot zat en zijn armen rond haar lagen en zijn handen op haar buik rusten.
ik grijnsde naar Georg en liep naar hen.
met een goed gevoel sloeg ik mijn armen rond hem ,een kriebel ging door mijn lichaam, een kriebel die ik bij Drake ook had alleen.....
was het bij Drake niet zo extreem als bij Georg,...
'if i could find you now, things could get better, ...Take me away away away'
ik keek naar Joyce en alleen ZIJ wist dat ik hierdoor aan Georg moest denken.
een lichte bloss kleurde mijn wangen, en die was niemand onopgemerkt gebleven.
"uhm... ik ga afruimen"
zei ik blozend en ging van Georg zijn schoot.
ik liep naar het aanrecht en vulde de wasbak met water en sop terwijl iedereen me verbaasd aankeek.
ik hoorde hoe iedereen de keuken verliet....
dacht ik dan toch
ik voelde een hand op mijn schouder, en meteen verscheen er een brok in mijn keel. ik voelde hoe de liefde door mijn lichaam ging, en toen ik me omdraaide kwam er een bevestiging waardoor ik pas ECHT door had dat ik hem liever zag dan mijn verloofde.
zonder een woord te zeggen sloeg ik mijn armen rond hem en hij die van hem rond mij.
"ik heb je gemist lieverd"
zijn zachte stem, de stem die me alles rondom me deed vergeten, de stem die mijn hart een paar tellen deed overslaan.
de stem...van mijn ware liefde, die nooit 'de mijne' kon zijn.
"ik jou meer, je kan het je niet voorstellen"
zei ik zacht en zij greep rond me werd sterker
ik had geen nood om hem lostelaten en dat wist hij wel.
Ge moet verder doen ö
ma echt snel want ik wil NU een vervolg.
en omg da is zo lief =O
ik zie da zo gelijk helemaal voor mij,
da gij daar zo sta me georg ^^
whih da zie dr gewoon massas perfect uit ja,
zelfs meer als da begrijpt ge da =O
want door elle liefde krijg ik het alleen al warm en da is extreem he snottebel (ll)!
Maar ik zie je graag oke ^^.
Ik zie u eve graag als tom ö
en ge weet hoe extreem hard da is ö dus dan weet ge ook da ik ook voor u zal sterve da het moest he n_n!
en ja ik meen da jha ^^
maar oke die reactie word ier psies een liefdesbrief en langer dan da ik had verwacht gewoon om te zegge da ge verder moet doen
lovu.=33