Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -36-
Two girls come by the Cullens
-36-
Wow, iuk was al heel lang niet meer naar school geweest, en nou mocht ik weer. Jippie. Maar ik haalde mijn schouders op.
'Oké, maar ik ben momenteel boek en schrift loos. Ik heb niet eens een gewoone pen.' 'Kun je wel van mij lenen,'bood Elisabeth aan. Ik knikte dankbaar. 'Ik heb trouwens heel veel zin in dat concert,'begon ik.
'Rohow,'zuchtte Embry, en trok me mee. 'Ik bel je nog wel!'riep ik nog naar Elisabeth toe.
We waren weer op Embry's kamer,en Embry trok me op zijn bed. Ik kroop tegen hem aan, en viel al snel in slaap.
De deur ging dicht voor onze neus. We keken elkaar even aan en barstten toen in lachen uit. Jacob sloeg zijn arm om me heen en terwijl we terugliepen zei hij: 'We hebben morgen toch wiskunde?' 'Ja... volgens mij heb ik het niet gemaakt. Mag ik het van jou overschrijven?' vroeg ik. Hij schudde grijnzend zijn hoofd. Ik trok mijn smekende gezicht waar hij niet tegen kon. Hij knikte uiteindelijk zuchtend. Ik haalde mijn schrift en schreef alles van hem over. Hij aaide over mijn haar toen ik wegging. Ik gaf hem een kus op zijn wang en rende toen weg.
Ik grijnsde terwijl emmett zich weer over het boekje boog. "en waar ga je karten?"vroeg ik na een laaaaaange stilte. Emmett haalde zijn schouders op. "ergens waar je tenminste hard mag rijden"zuchte hij. " niet waar ukkies rijden" "met ukkies bedoel je kiddo's onder de.."vroeg iki hem. "16 jaar en jonger"zei hij zonder op te kijken. " en bedankt hé?" Emmett keek geirriteerd op. "hoezo?? je bent toch 17 ofzo.." ik keek erg droog. "nee 16". "oeps.. maar eigenlijk ben je veel ouder."wierp hij tegen. "technisch gezien wel"
<33333333