Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » PokerFace » PokerFace Part Seven

PokerFace

7 dec 2008 - 1:00

364

1

220



PokerFace Part Seven

ik zag hoe Georg me lief aankeek, WAAROM moest hij zo kijken ik smelte voor hem telkens hij zo keek.
ik sloeg mijn hoofd neer en keek naar mijn voeten die ineens HEEL interessant leken.
ik voelde hoe zijn wijsvinger en duim mijn kin omhoog duwden waardoor ik gedwongen werd om hem aantekijken.
"praat dan tegen me, je bent mijn beste vriendin. je kan me alles zeggen, het doet me pijn om te weten dat je me niet alles wilt zeggen."
ik keek hem schuldbewust aan en ik zag hoe hij teleurgesteld naar me keek.
"het is niet zo makkelijk om tegen je beste vriend te zeggen dat je hem liever ziet dan je verloofde! om hem te zeggen dat alles wat ik zojuist zei over hem ging! zou jij zoiets snel tegen je beste vriend zeggen?"
ik keek hem recht in zijn ogen aan, ik had EINDELIJK het lef om hem dit tezeggen. en daar was ik trots op.
"jij,,? ik,,? en drake dan?,, wat?;,,Hoe?,,"
met een zucht stond ik recht, het was wel duidelijk dat hij dit niet zag aankomen, en dat vrienden blijven misschien het beste zou zijn.
ik stelde me recht maar werd met mijn arm teruggetrokken zodat ik ineens oog in oog stond met Georg die ook recht kwam te staan.
" ik loop al lang zot van je, je kan je niet inbeelden hoe moeilijk het is om je pas terug tezien wanneer je verloofd bent."
onze ogen hadden een band, al heel de tijd hadden we oogcontact en dat maakte dit moment nog speciaaler.
zijn lippen kwamen dichter bij die van mij en al snel drukte ik die van mij op de zijne.
zijn lippen smaakten zoet, ze waren zacht net een droom.
helemaal verdoofd door liefde keken we elkaar aan.
"morgen zeg ik het drake"
zei ik terwijl ik dicht tegen Georg aankroop.
hij gaf me een kus op mijn kruin en hand in hand liepen we naar boven.
"hij doet me dood"
zei ik terwijl ik mijn pyama aandeed.
stil ging k naast Georg gaan liggen.
hij probeerde niets... misschien de enige jongen OOIT die geen seks wou als een meisje dat hem graag zag naast hem lag.
en net daarom zag ik hem zo graag... maar drake ook...
morgen zou ik breken, dat wist ik nu al.


Reacties:


SuicideScars
SuicideScars zei op 7 dec 2008 - 1:03:
ge moet verder doen jha ö
ik wil die break up zien tusse u en drake jho ö
dus ik wil NU een vervolg.
of ik ga georg ontvoeren en houw hem net zolang gevange tot gij een nieuwe hebt ö
en als gij weet da ik hem ure naar de pussycat dolls laat kijke des te sneller er een nieuw deel komt ö
want eigenlijk is da zo een harde marteling om hem naar die slette te late kijke en gij wilt diejje da ni aan doen ;D
dus maakt ge een nieuw ? ^^

lovu.=33