Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -37-
Two girls come by the Cullens
-37-
De volgende dag werd ik met een schok wakker en hoorde iemand 'Auw!'roepen. Ik keek op, en zag Embry met zijn hand om zijn neus zitten.
'Oops, sorry!' 'Geeft niet,'het klonk gesmoord. 'Geneest wel weer.' Hij haalde zijn hand van zijn neus af, en inderdaad die was nog/weer heel.
'Kom op slaapkop,'plaagde hij. 'Je moet naar school.' Ik gooide een kussen naar hem toe. 'En jij niet zeker?' 'Ja, ik ook,'gaf hij toe. Ik sprong uit bed, en liep naar de badkamer van 't kleine huisje en kleedde me om.
'Zo,' zei ik, toen ik Embry's woonkamer binnen kwam. Embry stond er al, hij disscuseerde met zijn vader.
'Hallo Meneer Call,'begroette ik hem. 'Ah, Row..' zei hij. 'V..' Maar Embry trok me al mee richting de deur en we liepen naar school toe.
"dus je moet niet zeuren"zei emmett. ik zuchte en zakte weer op het bed. Emmett gooide me ene andere boekje toe. Modderworstelen stond erop. "wat??" Emmett draaide zich naar me toe. "misschien vindt hij dat leuk"lachte hij. "dus kijk maar en anders gaan we wel paardrijden voor zielige hope"Ik gooide het boekje terug en sprong op. "emmett cullen!! ik ben niet zielig!!"riep ik.
Die ochtend liepen ik samen met Jake en Kim naar school. Bij de ingang stonden Embry en Row ons op te wachten. 'EERSE UUR WISKUNDE!' gilde ik ter begroeting. 'Ook hallo,' zei Embry droog. We liepen samen naar het wiskundelokaal. Ik gaf Row een schrift met ruitjes. We gingen allemaal zitten. Ik zat in een groepje met Jake, Row en Paul. De wiskundeleraar kwam binnen. Hij ging achter zijn bureau zitten en keek de klas rond. 'Nog een albino?' vroeg hij verbaasd. Embry sprong op en gilde: 'Hou je bek!' 'ERUIT!' riep de wiskundeleraar. Paul stond op en begon te hijgen. Dat deed hij altijd als hij een woedeaanval kreeg. Ik sprong ook op en pakte hem bij zijn schouders. 'Paul rustig, niet iedereen is zoals wij! NIET HIER IN DE KLAS!'
:]
<3