Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -38-

Two girls come by the Cullens

19 jan 2010 - 16:21

362

1

238



-38-

Jah, miijn stukje is lang! xx Suus

Wow, dit is handig. Paul stond op het punt om in een weerwolf te veranderen geloof ik, Embry was eruit gestuurd, en ik heb het idee dat Elisabeth en Paul er ook uitgestuurd werden. En dat omdat die leraar mij beledigd had. Ik stond op, en greep Paul vast.
'Relax man!' fluisterde ik, en duwde hem terug in zijn stoel. Nouja, dat probeerde ik, dat lukte uiteraard niet. Duh. Maar hij werd wel rustig, en ging weer zitten.
'En jij, ga jij er ook maar uit,'blafte de wiskunde leraar terwijl hij naar Paul wees, 'En jullie twee ook!' brulde hij naar Elisabeth en mij. Ik draaide me om, om weg te lopen, toen ik zag dat Jacob en Quil ook opstonden en wegliepen. Met z'n alle liepen we de gang op, en daar zagen we Embry richting de congierge lopen.
'Embry!'riep ik,e nik rende naar hem toe en sloeg een arm om hem heen. 'Komop, we gaan niet melden,'vertelde ik hem. 'We gaan gewoon weg. We gaan naar huis toe, kom.' Ik pakte zijn hand, en trok hem weg, richting het bos.


'Hahaha, volgens mij, hahaha, word Sam helemaal gek hahahaaha, als hij hoort dat we allemaal deruit zijn gegaan! Hahaha!' Paul kwam niet meer bij. 'Geldt niet voor jou en jou,' zei ik tegen Jacob en Quil en ik prikte mijn vinger in Jake's buik. Die gaf me een duwtje en sloeg zijn arm om me heen. 'Ik denk inderdaad niet echt dat sam er heel blij mee is, maar dat is dan maar pech,' knikte Embry. 'Ik snap trouwens niet dat jij eruit werd gestuurd,' zei hij toen tegen mij. 'Embry, jij moet echt es een bril kopen! Ik sprong op en begon keihard door de klas te schreeuwen,' zei ik hoofdschuddend. 'Hm, koop dan maar geen roze bril, want die heb je al,' zei Jacob grijnzend.

"heej chill hope"riep die terug. "het was maar een grapje" "nou ha-ha"zei ik sarcatisch. Emmett gooide het boekje weer terug. "ga zelf maar wat uitzoeken"zei ik en ik liep de kamer uit. Onderweg naar beneden kreeg ik ene kussen naar mijn hoofd. ik zag net hoe de kamer deur van Emmett sloot. Ik gooide het kussen terug.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 19 jan 2010 - 20:54:
awesome!
<3333