Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Skinny against XXL [TC] » Part 7

Skinny against XXL [TC]

7 dec 2008 - 15:53

965

5

246



Part 7

BILL POV

De rest van de les probeer ik, zo goed mogelijk, mee te doen. Met de nadruk op probeer. Duits heeft me nooit geïnteresseerd als schoolvak. Ik bedoel, ik spreek het toch? Mensen kunnen me verstaan, dus waarom zou je er nog les in krijgen ook? Alleen maar onlogisch.
Een luide bel klinkt door het hele schoolgebouw en als je stil zou blijven zitten dan ben ik er zeker van dat je kan voelen dat de grond trilt. De leerlingen van alle klassen die nu uit zijn, gaan als een storm naar hun kluisje. De leerlingen die nog niet uit zijn sjokken naar hun volgende lokaal voor hun volgende saaie uur. Best een grappig gezicht. Ik merk dat ik weer aan het dagdromen ben en loop met de stroming mee naar de kluisjes. Ik loop echter wat langzamer, alsof ik eigenlijk niet wil. En eigenlijk wil ik ook niet. Naar huis wel, natuurlijk! Maar als ik langzaam ben, hoop ik dat Tom weg is en vooral zijn vrienden al weg zijn. Met een slakkengang loop ik naar mijn kluisje, doe ik daar extra langzaam mijn boeken in mijn tas en pak ik mijn jas. Dan loop ik, iets sneller, naar buiten. Ik verwacht dat ze nu onderhand al wel weg zullen zijn.
Helaas, ik heb het mis. Midden op het plein staat de groep van Tom. Een rilling gaat over mijn rug. Gek, hoe ik op eens zo veel angst heb voor een groep, maar het is waar. Waarschijnlijk omdat ik ideeën heb over wat ze zullen gaan roepen, terwijl ze nog nooit daadwerkelijk zulke erge dingen geroepen hebben. Ik loop met een stevige pas langs ze heen, dat zal wel moeten als ik naar de fietsenstalling wil komen. Als ik bijna voorbij de gang ben, hoor ik mijn naam. Eerst negeer ik het, maar al snel voel ik een hand op mijn schouder die me dwingt om te draaien.
‘Zijn we nu ook al doof, sletje?’
Ik ga er niet op in en bijt op de binnenkant van mijn wang om me zo, zo sterk mogelijk voor te doen.
‘Zeg dan wat!’
Een ruwe beweging van de hand die van Nick is, zorgt ervoor dat ik een schok in mijn rug krijg omdat ik mezelf net staande weet te houden.
‘Wat zou ik dan moeten zeggen?’
‘Pff.. slet..’
‘Ik ben geen slet!’
Nick haalt zijn arm, die nog altijd ruw om mijn schouder heen geklemd zat, van mijn schouder.
‘Iewll! Ik heb hem aan geraakt, of nee, ik heb haar aangeraakt! Aaaah!’
Ik loop weg, al gaat dat niet zo soepel meer aangezien ik niet zo veel meer kan zien door de tranen. Geen wonder dat ik zulke ideeën had. Ik had Tom nooit mogen vertrouwen. Waar is hij eigenlijk? Ik zag hem niet bij het groepje toen dat ze… er vormt een brok in mijn keel. Snel pak ik mijn fiets en ga ik er vandoor. Huilen doe ik niet meer, de tranen zijn op, al weet ik zeker dat mijn make-up flink is uitgelopen.
Midden op de straat stop ik en pak ik mijn zonnebril. Zo ziet niemand het in ieder geval. Ik stap gehaast weer op mijn fiets om zo snel mogelijk thuis te zijn.

TOM POV

Thuis heb ik mijn huiswerk voor een deel af. Ik ga achter de computer, op MSN en merk dat Nick en Maarten online zijn.
Tom.. Guitar hero:
Ewaa!
N.i.c.k:
Tomboy! Alles goed flikker?
Tom.. Guitar hero:
Of course, en met jou biatch?
N.i.c.k:
Ook natuurlijk! Wacht, k voeg Maarten ff toe.
Maarten (L) Natasja:
Hee gasten!
Tom.. Guitar hero:
Haa nigger!
N.i.c.k:
Yo!
Maarten (L) Natasja:
Tom, we hebben die nicht uit je klas echt goed te pakken gehad!

Ik krijg een rilling over mijn rug.. Nicht uit mijn klas? Maar dan bedoelen ze Bill! De jongens hebben me wel verteld dat ze, toen ik weg ging, nog bleven omdat ze nog iets moesten doen. Wat hebben ze met Bill gedaan?
Tom.. Guitar hero:
Bill? Wat hebben jullie gedaan?
N.i.c.k:
Niet zo serieus Tomboy, gewoon een beetje geplaagd. Als hij een vent is kan hij daar tegen.
Maarten (L) Natasja:
Hij kan er niet tegen Nick, het is een vuile slet!

Hier was ik bang voor. Ik kan moeilijk zeggen dat ze moeten ophouden, toch? Ik bedoel… het gaat er altijd zo aan toe. Bij iedereen die anders is. Ik voel me verward, het is wel Bill! Stiekem is Bill echt een aardige jongen met veel humor, maar dat kan ik hun moeilijk uit gaan leggen.

N.i.c.k:
Wat is er Tom? Het is Billboy maar.
Tom.. Guitar hero:
Haha ja. Hij moet maar ballen krijgen.
Maarten (L) Natasja:
Jup. We zullen is een man van hem maken!
Verschillende gedachten schieten door mijn hoofd. Wat gaan ze met hem doen? Ik vertel snel aan de jongens dat ik nog huiswerk moet maken en dus van de computer af ga. Slappe smoes, voor mij, aangezien huiswerk me eigenlijk niets kan schelen. Ik zet de computer uit en ga wat tekenen. Ja, Tom Kaulitz houdt van tekenen! Zielsveel zelfs, altijd als ik niets te doen heb, ga ik tekenen.

Na een half uur moet ik wel even stoppen omdat mijn blaas het niet houdt. Met een bedrukt gezicht ga ik naar de badkamer en doe ik daar mijn behoeften. Ik besluit eens mijn handen te wassen. Ik pak de handdoek met mijn kletsnatte handen als mijn blik valt op een aantal spuitbussen die normaal hier niet staan. Ik herken ze; ze zijn van Bill. De slimmerik heeft gewoon de helft van zijn shitzooi hier laten staan! Alhoewel, shitzooi.. Hij ziet er wel prachtig mooi uit. Ik schud mijn hoofd en kijk in de spiegel. In mijn spiegelbeeld zie ik mezelf niet zo, eerder Bill. Nogmaals schud ik met mijn hoofd, hopend dat de verwarring weg gaat. Mijn spiegelbeeld knikt echter alleen maar. Ik knijp mijn ogen dicht en open ze enkele tientallen seconden later weer. In de spiegel zie ik gewoon weer mezelf, Tom. De stoere jongen.


Reacties:


xJustxMe
xJustxMe zei op 13 feb 2010 - 14:49:
Zoals ook al op mijn profiel staat; ik heb in de zomer het hele verhaal nog eens gelezen en stukken veranderd.
Op TokioHotelHolland zit ik aan het eind; deel 36-37

Als het verhaal daar klaar is, post ik het heel misschien hier wel opnieuw, maar eigenlijk is het enorm veel werk.

Mocht je Skinny against XXL dus verder willen lezen, dan kan je naar TokioHotelHolland.


Angiepink zei op 13 feb 2010 - 9:43:
Ja ik hoop dat je nog verder gat hij is echt leuk


cocoloco
cocoloco zei op 2 aug 2009 - 7:23:
denk je naar een half jaar nog verder te gaan?


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 27 feb 2009 - 10:49:
ga verder!

pleasee!!!!!!


NickyxTerror
NickyxTerror zei op 7 dec 2008 - 16:25:
snel verder!!

I like it! <3'