Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 40

Two girls come by the Cullens

25 jan 2010 - 17:14

294

0

205



40

jaj! 40! Een mooi rond getal! 40 40 40!

Tijdsprong: Het is de avond voor het concert van Racoon! (<3)
'Row, schiet n's op,' riep Embry door de deur van de badkamer heen.
'Ja, wacht even,'riep ik, terwijl ik de zilveren haarband pakte, en hem in mijn haar deed. 'Zo. Klaar!' riep ik en ik deed de deur open. Embry's mond viel open toen hij me zag. 'Je... bent prachtig wist je dat?' Ik haalde mijn schouders op.
'Gaat wel hoor.'
Ik had een zwarte jurk zonder schouders aangetrokken, zwarte hakken, zilveren armbanden, zilvere haarband, zilveren oorbellen (Ja, ik had gaatjes), en een paarse sjaal.
'Zullen we gaan?'vroeg ik hem, terwijl ik zijn hand pakte. Embry knikte bijna sprakeloos, en hij begeleidde me naar de auto.


Ik gromde nog wat na. Ik moest naar de grens komen van Alice, krijg ik een blauw jurkje met glitters en bijpassende oorbellen en hakken gekregen. Grrr... ik hou helemaal niet van dat soort shit. Ik liep met de doos onder mijn arm naar mijn eigen huis. Daar stond Jake me nogal raar aan te kijken. 'Haha, jij mag lekker niet kijken,' zei ik plagerig. Jake stak zijn tong uit. Ik liep voor hem uit naar de badkamer en kleedde me om. Ik liep weer naar buiten. Jake's ogen werden zo groot als... eh... OVENSCHOTELS. Ik rolde met mijn ogen. Buiten toeterde Embry. Ik deed de deur op slot en wij stapten ook in de auto.

"HOPE!!! WE MOETEN GAAN"riep Edward van beneden. Snel deed ik mijn mascara op en rende naar beneden. "klaar!" We stapte in de auto. we gingn naar racoon, Met wij bedoel ik. emmett edward en ik. Edward starte en reed de garage uit. Verveeld keek ik uit het raam. "hoe lang doen we er over??" Edward zuchte. "niet lang"De bomen schoote verbij boom-boom-boom-ongevallen boom-boom-boom-boom.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.