Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 41

Two girls come by the Cullens

28 jan 2010 - 9:17

386

0

190



41

Jake en Elisabeth stapte ook in, en Embry karde naar de concertzaal. Ik stapte uit de auto. ('Nee, je hoeft de deur niet open te houden, kan ik best zelf.' en liep naar de ingang, hand in hand met Embry. Bij de deur bekeek ik de affiches.
'Je had helemaal niet gezegd dat Mika, Michael Bublé en Owl City er ook waren,'zei ik verrast toen ik de posters zag. Embry keek al net zo verbaasd. 'Dat wist ik ook niet...' Ineens kwam er een oud vrouwtje op ons af.
'Geen spiegeltjes deze keer?'vroeg ze aan me zonder begroeting. Ik keek haar vaag aan. 'Uhm.. Ken ik u?'vroeg ik weer verbaasd.
'Jij bent toch het meisje van Italië?' Ik werd rood, en wendde mijn gezicht af.
'Herrinner me er alsjeblieft niet aan,'zei ik zacht. Ze keek me medelijdend aan.
'Uit met die jongen?'informeerde ze, terwijl ze Embry van top tot teen opnam. Ik knikte zachtjes. 'Maar deze hier is veel liever.' Er kwam een man op ons af.
'Kaartjes voor Racoon?'vroeg hij. Embry haalde ze uit zijn zak, en we mochten doorlopen. Ik zei het vrouwtje gedag, en we kwamen bij de ingang van de zaal. Daar moesten we op de foto. Ik lachtte,en sloeg een arm om Embry heen. Die begon te glimmen.


Wij gaven onze concertkaartjes, gingen op de foto, bladibladibla. Ik liep naar Row toe en zei grijnzend: 'Embry vond het zeker wel geweldig dat je mee wou?' 'Wat?' vroeg Embry. 'Niks,' zei ik en ik liep terug naar Jake. Die sloeg een arm om me heen. Het concert begon. Mika begon weer hoog te zingen. 'Jeez, hoe kan het dat die gast zo hoog zingt?' schreeuwde Jacob. Ik haalde mijn schouders op en zong luidkeels mee.

We zaten dus ergens midden in die zaal gepropt, om ons heen begonen mensen te klagen over de kou en de drukte. Het was meteen stil. Niet zo heel gek verweg rook ik weerwolven. Mischien ergens in de rij voor ons. Ik scande snel de rij en zag zwart haar dat verdacht veel op dat van row leek, maar die had paarse plukjes. Ik herkende Elisabeth's blonde haar. What the Hell doet zij hier.Het zwart harige meisje stond op om naar de wc te gaan en ik voelde de drang om haar achter na te gaan. Automatisch stond ik op en liep naar de wc's


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.