Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 46
Two girls come by the Cullens
46
Esmé kwam binnen stormen en drukte een bosje Naricissen in mijn handen. iK nam het aan, om niet onbeleefd t e zijn, maar toen ik de geur rook, nieste ik. Nice. IK was er allergisch voor. Naast myn bed was een meisje haar geheugen kwijt. Ik grinnikte, want het was Hope. Maar toen Esmé ging zitten, en een heel lulverhaal begon (Hoe is 't met je? Jasper...' Ik had haar afgekapt door te doen alsof ik sliep. Ik hoorde heo ze wegliep, en ik voelde een traan over mijn wangen lopen. Ik voelde me zo'n.. zo'n ... Slet. Eerst met Luciano, nu met Embry..
oke die esme ding begong dus te praten en ik volgde niet echt. "en emmett mist je zo en er waren 2 jongens aan de deur geweest voor je." "wie is emmett?"vroeg ik. alice grijnsde. "ooh sorry,"
Ik sliep die nacht nogal slecht en midden in de nacht stond ik op en ging naar het ziekenhuis. Ik liep gewoon door naar de kamer van Row. Ik deed de deur voorzichtig open. Row lag te huilen. Ik liep snel naar haar bed. 'Row...' Ze draaide zich om. Ik veegde haar tranen van haar gezicht. 'Niet huilen. Wat is er gebeurd?'
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.