Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 47
Two girls come by the Cullens
47
'Niets,'fluisterde ik.
'Wel, anders huil je niet,'zei ze logisch. Ik zuchtte, gooide het er toen uit:
'Ik voel me zo'n..slet. Eerst heb ik Luciano onwijs gebruikt.. Zonder hem kon ik niet overleven.. Toen vond ik Jasper. .en dacht ik dat alles goed was.. Maar toen kwam Boots. En was alles weer bij af.. En toen.. En toen..' Ik barstte weer in tranen uit. Elisabeth aaide over mijn rug.
'Auw,'kreunde ik. 'Oh, sorry. Even vergeten,' zei ze, en begon over mijn hoofd te aaien. 'Ga verder,'moedigde ze aan.
'En toen... Nu.. Ik.. Jij.. Hij.. wij... Het is zo moeilijk Elisabeth! Nu gebruik ik Embry.. .Maar ik durf het hem niet te vertellen!' fluisterde ik.
Mijn mond viel open. 'Je... hebt hem gebruikt om Jas te vergeten, toch? Kijk, dat je nu in het ziekenhuis ligt omdat Quil je in elkaar geslagen heeft omdat hij weet dat jij hem gebruikt, alles prima. Maar Embry is helemaal kapot. Hij vraagt steeds naar je, Jake en ik worden er gek van! Maar je mag binnenkort weer weg hier, dan ga je mee terug en vertel je alles. Ik zal erbij zijn, goed? Desnoods om je te beschermen.'
carlisles pov
Dit moest ik niet aan Jasper vertellen. Row lag halfdood in het ziekenhuis, en ze had blijkbaar een nieuw vriendje. Hope lag er ook, die was haar geheugen kwijt. Echt, nu had ik echt een hekel aanm de wolven. ik vroeg me af hoe het kwam dat Row als mens in het ziekenhuis terecht kwam..
Maar zij kwam er wel weer boven op. Ik maakte me meer zorgen om Hope... zou ze zich nog wel kunnen beheersen? als ze uberhaupt nog wist dat ze vampier was.
nou ik lag dus zeg maar de hele nacht wakker, terwijl er bij row, toch?, een meisje was komen zitten, kom op het is midden in de nacht! en zij waren dus aan het praten.. het ging dus over een embry en een jasper en een luciano en een hele boel andere mensen.. niet dat ik er iets van begreep
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.