Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 48
Two girls come by the Cullens
48
Ik keek Elisabeth met grote ogen aan.
'Alsjeblieft, nee!'smeekte ik. Maar Elisabeth schudde haar hoofd. 'Je gaat het hem vertellen.' 'Maar.. maar.. Ik houd van hem, beth! Maar niet zoals verliefd, zoals ik van Emmett hield, toen hij mijn broer nog had, en zoals ik van Edward hield, ookal had ik nooit zoveel met hem te maken. Ik wil geen ruzie met hem Elisabeth!' Ineens klonk er een mannenstem. 'Waar hebben jullie het over?'vroeg hij. Ik besefte dat het Bart moest zijn.
'Bart?'vroeg ik aarzelend.
'Jups. JIj?' Wow. De zanger van Racoon wou mijn naam weten?
'R..ow?'fluisterde ik. 'Elisabeth,'riep Elisabeth. Ik hoorde gesnurk van links komen, waar iemand anders lag. En van rechts, waar iemand lag die niet sliep geloof ik.
'Ik kom morgen even naar je toe, oké?' fluisterde Bart.
'Uh.. oké?'
oke ik was tot de conclusie gekomen dat ze naast me dus ruzie hadden... gfijn lig ik in het ziekenhuis.. heb je ruzie...ik hoorde de naam emmett vallen.. die had alice geloof ik ook genoemd... emmett.... iemand anders sprak hun aan. toen ze klaar waren met hem had ik mijn moede verzameld. "wie is emmett"zei ik tegen hun
Bart liep weer weg. 'Het is laat,' zei ik. Row geeuwde. 'Ik ben het er echt niet mee eens hoor, Row. Ik vind dat je het hem moet vertellen. Maar daar hebben we het morgen wel weer over, ga nu maar slapen. Ik blijf bij je.' Als snel viel Row in slaap. Ik keek naar Hope. En toen viel ik naast Row ook in slaap. Totdat om 3 uur mijn telefoon ging. Row en ik schrokken tegelijkertijd wakker.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.