Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Life With A JRock Band After A Big Nightmare (LM.C STORY) » First meet

Life With A JRock Band After A Big Nightmare (LM.C STORY)

8 feb 2010 - 20:38

466

1

235



First meet

hee mensjess hier is het eerste deell and reactions = next part Enjoy~Xxxx..

NANA POV.

*Het laatste wat ik me nog heriner is het gekrijs van mense bij de weg.*

Langzaam word ik wakker ik voel warmte om me heen maar ik beweeg , langzaam probeer ik me ogen open te doen maar 't licht is te vel 'Volgens mij is ze wakker.'hoor ik iemand vaag zeggen en ik voel hoe een koud nat doekje me wat wakker maakt langzaam doe ik me ogen helemaal open en zie ik dat ik rij maar snel doe ik me ogen weer wat dichter door 't licht 'Gaat het ?'word er dan gevraagt 'kom even proberen goed te zitten dan kan je beter eten.'word er dan weer gezegt Langzaam probeer ik met moeite te gaan zitten tot ik een kei harde steek voel en ik langzaam weer wat vochtigs over me buik voel gaan 'Ajij snel pak een verbandje ze bloed!'word er dan geroepen door de persoon die al een tijdje tegen me praat , langzaam voel ik hoe het verbandje word vast gemaakt 'zo die zit en nu wat eten en dan gaan we kijken of we wat uit je kunnen krijgen.'word er gezegt en ik ga beter zitten terwijl een jonge met blond haar me steeds een stukje brood geeft.


Als ik me al wat sterker voel en recht op zit in bed en ik gewoon weer goed kan zien proberen 2 jongens me aan de praat te krijgen 'wat is je naam?'vraagt een jonge met donker gekleurd haar 'Nana ik heet Nana.'zeg ik en begin meteen te hoesten van de pijn 'gaat het ?'vraag de jonge met blond haaren ik knik langzaam 'zo wil je vertelen hoe oud je ben ?'vraag de licht gekleurde jonge weer '17.'andtwoord ik kort met moeite 'okee,maar praaten gaat niet al te best merk ik.'zeg de jongen met het donker gekleurde haar en ik zie dat de jonge met het lichte haar me een pen en papier geeft 'zo dan doe je het maar zo.'zegt hij en gaat weer zitten en ik begin meteen te schrijven "waar ben ik enw ie zijn jullie ?"schrijf ik op 'Ik ben Maya en dit is Ajij wij vormen samen een band LM.C en zijn al een tijdje op tour hier in Japan .'zegt de jongen die dus duidelijk Maya heet "waarom hebben jullie me mee genomenen van waar?" schrijf ik 'WE waren net klaar met een concert we liepen terug naar onze tourbus en toen zag Maya jou in de bosjes leggen helemaal onder bloed en dus nam hij je mee.'zeg de jonge Ajij langzaam knik ik goed keurend 'maar ga nu maar slapen is goed voor je.'zegt Ajij en de jongens helpen me in stoppen als ik eenmaal em ogen dicht heb voel ik nog een paar lippen op me voor hoofd 'weltrusten Nana chan'fluistert Maya zacht en hij loop weg.


Reacties:


Miruku
Miruku zei op 8 feb 2010 - 21:00:
Mayaaa!

Omg ..das kei nicee! ^^
pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee
pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee
maak anderee ^^