Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 54
Two girls come by the Cullens
54
Elisabeth bleef dus hier slapen, en Jacob ging weg. En ik.. Ik bleef heir ook slapen .Verrasing! Nee, natuurlijk mocht ik nog niet naar huis..
Tijdsprong: 4 weken later
Mijn rug was genezen, en mijn hoofdwond ook. Zelfs mijn neus! Met een big-smile zat ik op de rand van mijn bed. Elisabeth kwam aanhuppelen, ze was hier elke dag. Maar Embry had ik nog niet gezien. Toen ik Elisabeth er naar had gevraagd, had ze geheimzinnig gelachen.
Elisabeths smile was bijna nog groter dan de mijne. Maar die van mij brak zo n''s een wereldrecord. Niet dat ik daar op zat te wachten. Dus liet ik de fotografen van het Guinnes Book of records niet komen, maar stond ik op. Ik kon nog lopen! Ik probeerde voorzichtig te rennen, mar toen viel ik wel om. Slap van de lag hing ik in Elisabeths armen.
'Kom op, dan gaan we!'riep ik enthousiast. Samen met Elisabeth liepen we naar Jacobs auto, en met z'n drieën reden we naar La Push. Bij de grens stond Embry me op te wachten. Ik glimlachte, en stapte uit.
'Embry..'fluisterde ik. Hij aaide door mijn haar. Toen maakte hij zich los uit mijn omhelzing ,en ging door de kniën.
'Rowena Bethany Cullen,' begon Embry. Hij had dit zo vaak geoefend. 'Wil je met me trouwen?' vroeg Embry en hij liet haar de ring zien. Rows ogen werden groot en toen rende ze weg. Embry keek haar stomverbaasd na. 'ROW!' schreeuwde ik en ik rende haar ontzet achterna.
Misschien hadden we ook maar beter kunnen oefenen dat ze wegrende, want hier was nou niet echt op gerekend.
Ik zat op debank. op het hoekje want emmett zat aan de andere kant, en ik vond hem dus een creep. ookal zeiden ze dat ik wat met hem heb gehad. (let op deverleden tijd!!)
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.