Hoofdcategorieën
Home » Overige » The Secret » Proloog
The Secret
Proloog
De donkere nachten, enkel de lichtgevende sterren aan de hemel. Veder niks. lieten nog leven op aarde waarnemen. Maar in het diepste van de nacht, zelfs overdag. Waren de mensen niet de enigste op deze wereldbol..
De volle maan liet een blauwe gloed van licht over het donkerste kasteel van heel de stad vallen. Volle maan, betekende voor elke familie 1 nieuwe aanwinst. Bij de lacuna´s werd een morth ter aarde gebracht. Genaamt Drake. Bij de Furnace familie werd Jane geboren. Maar zodra ze haar ogen opende, viel haar moeder met een gil flauw.
´Pure blood...´ De ijsblauwe haast witte ogen van chris, de anguis van de Furnace familie zetten zich woest op de boodschapper. ´Sluit haar op in de kerkers´ brengt hij enkel met zijn zware stem uit die weggalmt door de gangen van het stille kasteel. Een pure blood was het zwarte schaap van een familie. En er waren er meerdere, alleen ze waren zeer zeldzaam. Hun bloedrode ogen, verade hun soort. Voor het leven zouden ze aan kettingen opgesloten zitten in kerkers, het dag en nacht licht was niet voor hun ogen bestemd. De geur van heerlijk zoet bloed, was niet voor hun smaakpupillen bestemd.
Het was tragisch voor de Furnace familie, Terwijl de Lacuna´s vrolijk veest vieren. Wordt aan de andere kant van de stad, het nog maar een kindervampiertje, stilletjes wegestopt in de kerkers. En iedereen vroeg zich af, hoe dit uit 2 normale vampieren kon voortkomen. Nog nooit hadden ze dit meegemaakt. Misschien was het een voorbestemd lot, voor hun allen. Niet alleen voor de Furnace, maar ook voor de Lacuna familie...
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.