Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 56

Two girls come by the Cullens

19 feb 2010 - 12:37

285

0

218



56

Nog 46!!!

Elisabeth kwam toch naast me zitten.
'Ga weg Elisabeth, 'snikte ik hystirsch. 'Ik wil even alleen zijn.' Tot mijn verbazing ging ze nog weg ook. Ik liet mijn tranen weer in de vrije loop.
'Gaat het wel, Betje?'klonk ineens een stem. Ik keek op, en zag de geest van JOhanna, een non die bij mij in het klooster zat maar overleden was toen ik 15 was. Geloof ik.
'Oh hai Jo..' toen besefte ik iets. 'JOHANNA???'gilde ik, terwijl ik opsprong en haar wilde omhelzen, tot ik besefte dat je geesten niet kon knuffelen.
'Ik had van Idrïel gehoord wat Boots je heeft aangedaan.' Ik zuchtte.
'Tja..' 'Het is afschuwlijk als pure liefde verscheurt word..'mompelde Johanna. 'Hoe weet jij dat?'vroeg ik verbaasd. 'Van Idrïel.'zei ze simpel. 'Oh.' Toen bedacht ik wéér iets. 'Zou jij.. me naar Carlisle kunnen brengen, zodat die me weer kan veranderen?' vroeg ik hoopvol. Johanna schudde haar hoofd.
'Ten eerste zou je er zelf heen moeten gaan, en ten tweede kun je niet nog een keer gebeten worden.' Ik verbaasde me er ineens over dat Johanna zoveel van vampiers wist. 'Boots of een van je andere familie leden zou je moeten terug veranderen. Ik niet.' De moed zonk meteen weer in mijn schoenen.


Ik stampte kwaad terug. 'En?' Jake. Ik schudde kwaad mijn hoofd. Het begon te sneeuwen. 'Ga naar binnen joh, je wordt kletsnat!' Hij sloeg een arm om me heen. We liepen naar de anderen toe. 'En?' vroeg Embry hoopvol. Ik schudde mijn hoofd. Embry haalde diep adem en schreeuwde toen keihard: 'GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'

Ik viel van de bank of toen ik nog meer opschoof omdat emmett weer dichter bij kwam. Emmett lachte. 'dat komt door jou jah creep"lachte/ gilde ik naar hem


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.