Hoofdcategorieën
Home » Naruto » Alone, From The Beginning To The End. [UchihaStory] » H1
Alone, From The Beginning To The End. [UchihaStory]
H1
Koud…
Alles is koud… De muren om mij heen, de stoel waar ik op zit, mijn handen en… mij hart…
Waarom… Dat is het enige wat ik wil weten… Maar heb antwoord heb ik niet... Niemand…
Leeg…
Alles is leeg… De muren om mij heen, het bed dat naast mij staat, mij handen en… mijn hart…
Waarom…Kan het echt niet anders… Kan iemand dat aan mij vertellen… Niemand…
Je denk bij het einde altijd terug aan het begin, hoe het begon, wat het nog meer had kunnen zijn, wat er nog beter had gekund, wat je anders had gedaan en hoe goed het eigenlijk toen was…
Mijn begin is beter, al ik dat niet het beste woord, veel beter dan het einde…
Mijn leven is altijd donker geweest…
Mijn familie, mijn clan, heeft me nooit geaccepteerd, nooit. Mij niet, tuurlijk niet, ik werd als het zwarte schaap van de familie gezien, niemand vond mij aardig, niet and sprak tegen mij, niemand, ik was altijd alleen. Mijn familie, vader, moeder en tweelingzus, zijn belangrijk, de belangrijkste mensen uit het dorp, ik niet, nooit zal ik dat worden. En… mijn tweelingzus, jonger dan dat ik ben, kan nooit, echt nooit, iets fout doen, ze is het lievelingetje van de clan en van mijn ouders, die je niet als ouders kan zien.
Hier begint mijn verhaal…
Mooi maar zielig. TT^TT Ga snel naar volgende hoofdstuk. ^^