Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Alone, From The Beginning To The End. [UchihaStory] » H4

Alone, From The Beginning To The End. [UchihaStory]

23 feb 2010 - 20:47

372

1

236



H4

Maar dan loopt hij langzaam op je af, hij trek de kunai uit grond en bergt hem op. Je kijk hem nog steeds vragend aan. Hij kijkt dan op en vraagt aan jou: Heb je je bezeerd? Verlegen antwoord je: Nee. Dit had nog nooit iemand aan je gevraagd! Hij glimlacht, draait zich om en begint weg te lopen. Wacht! roep je, hij draait zich om en kijkt je vragend aan. Je vraagt dan verlegen: Wie ben je? Hij glimlacht weer en antwoord: Itachi Uchiha en jij, kleine meid? Je maakt een kleine buiging en zegt dan: Yuki Uchiha. Itachi kijkt je dan verbaast aan We moeten maar eens terug gaan, het wordt al laat, ik weet zeker dat je familie ongerust wordt als je er niet bent. Je schud heftig nee. Ze zijn niet bezorgt, ze haten mij, iedereen haat mij. Dan barst je in huilen uit, Itachi knielt voor je neer en drukt je tegen hem aan. Dit was nieuw, het voelde fijn en vertrouwd, je kon Itachi vertrouwen, hij was aardig tegen je. Als je gestopt bent vraagt Itachi: Wil je het vertellen, we hebben nog wel wat tijd voor dat het donker wordt? Je knikt en jullie gaan op de grond zitten. Je begint te vertellen over je familie, je ouder en je tweelingzus, je verteld over het gepest, het gepest van school, van de clan en van thuis. De tranen stromen weer over je wangen en Itachi veegt ze voorzichtig weg en zegt: Het komt allemaal wel goed, kom maar met mij mee naar huis, dan kun je even bijkomen. Hij glimlacht, staat op en als jij ook staat pak hij je handje vast en lopen naar het huis van Itachi.
Tijdens het lopen wordt er niks gezegd, als je eenmaal bij het huis van Itachi ben, doet Itachi de deur open, jullie doen de schoenen uit en zetten die weg. Itachi loopt naar de kamer, je loopt hem voorzichtig achterna. Eenmaal daar begroet de moeder van Itachi jullie vrolijk. Itachi stelt je even voor aan zijn moeder: Mam dit is Yuki Uchiha. Je buigt voorzichtig en zij zegt: Hallo Yuki, leuk om kennis te maken ik ben Mikoto. Ze glimlacht naar je en je glimlacht terug. Dan…


Reacties:


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 23 feb 2010 - 17:57:
Itachi-kun!~<3 ^^ Itachi is beter. ^^ So cute. =w= Anyway, snel verder plz.? ^^