Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Alone, From The Beginning To The End. [UchihaStory] » H5

Alone, From The Beginning To The End. [UchihaStory]

23 feb 2010 - 20:45

375

4

230



H5

wat achtergrond info: de Uchiha clan leeft nog ~Itachi is 15 ~Sasuke is ook 11 ~ Mikoto pest Yuki niet, zal ze ook nooit doen! ~ read & comment!! (^-^)

Dan komt er een jongetje van de tram af gerent. Ita, je bent terug! Je... Dan ziet hij jou en kijkt je vragend aan. Je kijkt weg. Wie ben jij? vraagt hij dan, na een blik van Mikoto. Je antwoord zachtjes: Yuki. Ik ben Sasuke. zegt het jongetje dan vrolijk. Hij gaat net als Itachi en jezelf aan de tafel zitten. En jullie beginnen te praten over van alles en nog wat, in het begin was je een beetje verlegen, maar het gaat steeds beter. Ook is het heel gezellig, dit had je echt nog nooit meegemaakt, het voelde alsof je familie had. Mikoto staat in de keuken en maakt eten klaar.
Dan komt na een tijdje een man binnen, hij kijkt een beetje sjaggie, maar heeft je nog niet op gemerkt. Hij begroet zijn vrouw, Itachi en Sasuke. Dan valt zijn oog op jou en zegt: Hmm... Jij bent Yuki, of niet? Je kijkt een beetje bang en knikt dan toch maar. Je hoeft niet bang te zijn zegt hij dan wij doen je niks, erewoord! Ik ben Fugaku. Nu glimlach je blij. Hij loopt weg, ruimt zijn spullen op, komt terug, gaat ook aan tafel zitten en dan zet Mikoto de pan met eten op tafel, ze schept iedereen op en jullie beginnen te eten.
Na het eten springt Sasuke op en sleurt je mee naar buiten. Kom Yuki, wij gaan samen spelen! Jullie lachen en hebben veel lol. Na een hele tijd nog buiten te hebben gespeeld, gaan jullie weer naar binnen, het is al donker geworden. Binnen bedankt je Mikoto en Fugaku voor alles en ga je terug naar huis, na een geweldige dag. Een dag vol plezier en zonder angst. Dit zijn mensen die wel om je geven, had je daar maar meer van. Je voelt weer je verdriet naar boven komen, ook komt de haat voor je eigen familie weer terug. Je wilde zo niet meer leven, je wil gelukkig worden, gelieft worden en zonder haatgevoels willen leven. Je stopt met lopen en kijkt naar de lucht, dan begint het zachtjes te regenen, steeds harder en harder. Je begint te rennen naar je huis toe. Bij je huis aan gekomen, open je de deur en gaat naar binnen. Daar staat...


Reacties:


bonita105
bonita105 zei op 28 feb 2011 - 12:00:
verder en meld het please in mijn gb als je verder bent


Amaterasu
Amaterasu zei op 24 aug 2010 - 16:57:
toen sasuke 11 was had itachi de uchiha's al uitgemoord
maar tis een leuk verhaal


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 24 juni 2010 - 19:16:
Leuk verhaal!
Wie zou er staan? D8 *tromgeroffel XD*

Snel verder? *puppy oogjes*

-xXx-


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 23 feb 2010 - 20:53:
Wie zou er staan? D8 Spannend!
Snel verder plz.! ^^