Hoofdcategorieėn
Home » Sprookjes » Assepoester, de drugsdealer. » Gesnoven... 02/04
Assepoester, de drugsdealer.
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
24 feb 2010 - 16:11
Aantal woorden:
195
Aantal reacties:
1
Aantal keer gelezen:
264
Gesnoven... 02/04
''Gesnoven...,''
Het was ondertussen al avond geworden, en Assepoester beslot dat het tijd werd om naar het feest te vertrekken. Ze stond op en liep naar haar huis-zwerver toe. “We gaan,”¯ zei ze vrolijk terwijl ze nog een paar pakjes Marihuana en XTC in haar zak propte. Dat zou ze vast wel voor veel geld kunnen verkopen. Haar huis-zwerver lachte zijn tandloze glimlach en stond ook op. Assepoester zuchte en volgde de zwerver. “En hoe gaan we naar het paleis toe dan?,”¯ vroeg Assepoester terwijl ze in haar een zakje met cocaïne open deed. “Met de fiets!,”¯ Haar zwerver wees een richting uit. Assepoester legde de cocaïne op de rug van haar hand en legde haar wijsvinger op haar linkerneusgat, terwijl ze met haar rechterneusgat de cocaïne opsnoof. Vervolgens deed ze dit ook met haar rechterneusgat. Opgekikt liep ze vrolijk naar de richting die de zwerver had aangewezen uit. Een oma kwam vrolijk aangefietst. Assepoester ging voor de fiets staan en hield de oma tegen, die door het plotseling remmen van haar fiets afviel. Assepoester schoot in de slappe lach terwijl ze op de fiets sprong en fietste al lachend naar het paleis toe.
~Word vervolgd,~
~Word vervolgd,~
dat is niet lief van assepoester !!!
*zit haar achterna met een deeg roller*