Hoofdcategorieėn
Home » Sprookjes » Assepoester, de drugsdealer. » Dansen... 03/04
Assepoester, de drugsdealer.
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
24 feb 2010 - 16:12
Aantal woorden:
310
Aantal reacties:
1
Aantal keer gelezen:
250
Dansen... 03/04
''Dansen...,''
Eenmaal bij het paleis aangekomen sprong Assepoester van de gestolen fiets af en gooide hem op de grond. Ze kijkt haar ogen uit. Alles is hier zo groot, en dit is dan alleen nog maar de tuin! Het was al erg druk in het paleis. Assepoester lachte en liep de reuze trap die oneindig lang leek op. Hier zou ze vast wel wat van haar spul kwijt kunnen raken. Wanneer Assepoester eindelijk boven was werden de deuren voor haar geopend. Ze liep rustig de zaal in en liep gelijk door naar een paar meisjes, die nogal depressief voor zich uit aan het staren waren. Assepoester lachte. Dit ging makkelijker worden dan ze dacht! “Hebben jullie een opkikker nodig?,”¯ vroeg ze met een lieve stem. De meisjes keken op. “Dat zouden we wel kunnen gebruiken ja,”¯ Assepoester lachte. “Ik weet wel een remedie,”¯ ze keek even over haar schouder heen. Niemand te zien. De meisjes keken haar nieuwsgierig aan. Assepoester boog zich wat meer naar voren. “Voor een zacht prikje kun je dít van me overkopen,”¯ fluisterde Assepoester mysterieus, terwijl ze een zakje met coke uit haar jaszak haalde. De meisjes keken elkaar aan en knikten toen tegelijkertijd. “We doen het!,”¯ Assepoester gaf het zakje aan de meiden en vertelde hoeveel ze moeten betalen. Gelijk kreeg ze het geld in haar handen gedrukt. Assepoester stak het rustig weg, en liep vervolgens naar haar volgende slachtoffers toe. Net wanneer ze weer wilde beginnen met praten werd er op haar schouder getikt. Geschrokken keek ze op. Een jongen, een erg knappe jongen zelfs keek haar aan. Vragend bekeek ze hem. Wat wilt hij? Zou hij soms ook coke willen? “Wil je met me dansen?,”¯ vroeg hij haar lief. Ze glimlachte even. “Waarom ook niet?,”¯ antwoordde ze rustig. Assepoester nam zijn hand vast, waardoor ze gelijk mee de dansvloer werd opgetrokken.
~Word vervolgd,~
~Word vervolgd,~
hmmm, leuke best knappe jongen ??
dat moet de prins zijn
of.. iemand van de politie DDD