Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 63

Two girls come by the Cullens

14 maart 2010 - 15:29

177

0

216



63

De deur vloog open, en Boots, en ik, keken geschrokken op. Elisabeth stond in de opening.
'Row! Godzijdank!'Elisabeth smoorde me zowat in een knuffel.
'Beth... Kun je me even alleen laten met Shana?'vroeg ik, om Boots niet te kwetsen.*
*Even voor de duidelijkheid: Boots is Shana, en Boots en Shana zijn dezelfde.


Ik keek haar verbaasd aan. 'Row, er is hier verder niemand.' 'Ga nou maar,' zei ze zuchtend. Ik liep de kamer uit en mompelde beledigd: 'Moet jij weten, engerd.' Carlisle wilde iets vragen maar ik schudde mijn hoofd en liep naar de grens. Daar zat Jake tegen een boom aan te slapen. Ik gaf hem een schop. 'Nee, Leah, ik heb je shirt niet doormidden gescheurd!' riep hij doodsbang en hij hield zijn handen beschermend voor zijn gezicht. 'Jee, ben jij gek ofzo?' vroeg ik. OPeens klonk er keihard gelach. Hope was ons gevolgd en rolde nu over de grond van het lachen. Ik lachte met haar mee, maar Jake trok een boos gezicht.

Jake zag er echt grappig uit als hij boos was. "dat-t g-gezicht"hikte ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.