Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Remember me? » The one where it all begins

Remember me?

12 maart 2010 - 16:49

428

1

277



The one where it all begins

Zó blij was ik, toen ik Irene's nieuws hoorde! Nouja.. ik ben natuurlijk altijd blij als ik met Irene bel, maar dit was waarschijnlijk wel het leukste gesprek.

'IEHHHHHHHHH!!!!!!' Gilde Irene door de telefoon toen ik opnam.
'Wat is e..' Voordat ik mijn zin af kon maken, werd ik alweer onderbroken door Irene.
'WAT IS ONZE FAVORIETE BAND??'
Gilde ze door de telefoon.
'Jezus Reen, hou eens op met dat geblèr zeg. Wil je me doof hebben ofzo?' Antwoorde ik. 'Wat is er aan de hand?'
'Ik..heb..kaartjuusss!!! WHIEHIEHIEHIE!!!!' Hijgde Irene.
'Wat? Kaartjes voor Tokio Hotel?! Voor wanneer?!' Riep ik enthousiast.
'Volgend weekend!! Ben ik de beste of ben ik de beste?' Zei Irene zelfvoldaan.
'Hoe heb je dí¡t nou weer voor elkaar gekregen?' Vroeg ik verbaasd 'Die kaartjes zijn al mí¡í¡nden uitverkocht!'
'Tante Irene heeft meegedaan aan een wedstrijd , en heeft gewonnen. Maar zullen we even op msn verder praten? Mijn moeder wordt een beetje gestoord van mijn gegil hierzo.' Stelde ze voor.
'Ik vind het prima.' Antwoordde ik, en ik hing de telefoon op. Nog een beetje verbluft van het grote nieuws liep ik naar mijn computer en startte die op. Terwijl mijn veel te langzame computer me aanmeldde op msn, vroeg ik me af wat ze me nog meer te vertellen had.


Het MSN-gesprek:
IreenTjuH heeft kaartjes!! zegt: Heeii lekkerding!!
Charr <3 B.K. zegt: Hooii lievurd Wat is er nou aan de hand?
IreenTjuH heeft kaartjes!! zegt: 3x raden wie er met me mee mag?
Charr <3 B.K. zegt: Hmmm.. das een breinbrekertje, laat ik daar eens een tijdje over na gaan denken...
IreenTjuHheeft kaartjes!! zegt: Doos..o_0 Jij natuurlijk!
Charr <3 B.K. zegt: Whow! Die zag k niet aankomen zeg!
IreenTjuH heeft kaartjes!! zegt: Maar kan je wel? Want anders wil mijn zustertje mee
Charr <3 B.K. zegt: Tuurlijk !! Voor Tokio Hotel mí¡í¡k ik tijd vrij !! Ik kan het je toch niet aandoen om met Tessa naar het concert te gaan! :LuvLuv:
IreenTjuH heeft kaartjes!! zegt: Mooi zo ik heb namelijk nóg een verassing !!
Charr <3 B.K. zegt: WatWatWatWatWat?!?!?! Hamala Hamala Hamala Hamala!!!!!
IreenTjuH heeft kaartjes!! zegt: Eerst wil ik het magische zinnetje horen
Charr <3 B.K. zegt: Magisch.. zinnetje....??
IreenTjuH heeft kaartjes!! zegt: Precies ja! Wat ben ik ook alweer? :HintHint:
Charr <3 B.K. zegt: Ooowhh dí¡t zinnetje! Okee hier komt ie: Irene is de allerliefste,allerbeste MSN-vriendin ooit !!
IreenTjuH heeft kaartjes!! zegt: Goedzo Okee hier komt de 2e verassing!! : Bij die wedstrijd kon je niet alleen concertkaartjes winnen.. maar oook....VIP-Backstage Kaartjes!!!!!!!!!
Charr <3 B.K. zegt: WíííTTT?? I<3YOU!!!!!!
Dit is echt té mooi om waard te zijn!! Ik vertel het meteen aan ehm.. IEDEREEN DIE IK KEN!!
IreenTjuH heeft kaartjes!! zegt: Haha Ik wist wel dat je het leuk zou vinden :Z Maar ik moet nu eten LoveYaa!
Charr <3 B.K here I come! zegt: Byee lieví´rdd !!
KusKus


Reacties:


SillyMe
SillyMe zei op 12 maart 2010 - 20:06:
Super geschreven!!!!!
Vet leuk verhaal!
Snel verder!!!
Ben benieuwd!!
--