Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Remember me? » The one were everybody's happy for me.
Remember me?
The one were everybody's happy for me.
Nog stuiterend sloot ik de computer af,
om even in een goeie stemming te komen zette ik een van mijn Tokio Hotel CDtjes op. Terwijl de muziek van 'Beichte' door de kamer dreunde werd er op mijn kamerdeur geklopt. Door de harde muziek hoorde ik niet dat mijn jongere zusje Lola mijn kamer binnen kwam en op mijn bed ging zitten.
'Hey,Teufel kannst du
Meine Beichte leben
Und dann mit Gott
Nochmal drüber reden?!'
Zong ik mee.
Al zingend liep ik naar mijn bed, om vervolgens keihard op Lola neer te ploffen.
'IEEEEEEEEEEHH!! LOLAAA!!!' Gilde ik. 'Wat heb ik nou gezegd over stiekem mijn kamer insluipen?!'
Lola grijnsde schaapachtig en duwde me van haar af. 'Ik heb geklopt hoor!' Zei ze verontwaardigd. 'Jij antwoordde gewoon niet, dus ik dacht dat je het niet erg zou vinden als ik binnen zou komen. Waarom ben je trouwens zo vrolijk? Je muziek staat nog harder dan normaal!' Toen ik er weer aan dacht, klaarde mijn humeur weer helemaal op. 'Irene heeft via een wedstrijd concert-kaartjes en backstage-pasjes gewonnen voor het TOkio Hotel concert volgend weekend!' Antwoordde ik blij, terwijl Tom,Gustav en Georg op de achtergrond de eerste noten van 'Freunde Bleiben' begonnen te spelen.
'Tssskk is dat alles? Moet je daarvoor zo'n herrie opzetten? Ik dacht: ze heeft eindelijk een vriendje ofzo!'
Niet dat ik een erg enthousiaste reactie van Lola verwachtte, ze was nou eenmaal geen fan, maar ze had toch wel een beetje blij voor me kunnen zijn? Op het refrein van 'Freunde Bleiben' duwde ik haar de kamer uit en deed mijn deur op slot. Ik pakte mijn mobiel en toetste Stephanie's nummer in. Terwijl de telefoon over gaat zet ik mijn muziek zachter.
'SCHREEEEEEEIIIIII!!!!!!!' Gil ik door de telefoon als ze opneemt. 'Wacht even, laat me 1x raden.' Klinkt Steph's stem door de telefoon. 'Je gaat naar het concert enne.. nog iets, maar ik kan me zo 1,2,3 niet bedenken wat.' Daarom hou ik zo van Steph, ze kent me echt ongelofelijk goed. 'BACKSTAGEKAARTJESSS DUDE!' Roep ik. 'Dudette bedoel je, ik ben een meisje.' Verbeterd Steph me. 'Maar wat leuk voor je! Hier wacht je al op sinds Tokio Hotel bestaat!'
Zie je wel, enthousiast zijn is niet zo moeilijk ookal ben je geen fan! 'Inderdaad! Irene heeft meegedaan aan een wedstrijd en ze heeft gewonnen!' Riep ik enthousiast. 'Aww Char ik ben echt zo blij voor je!' Zei Steph. 'Oh mijn moeder roept. Ik moet gaan eten. Dag lieverdd!' 'Byee Steph!' Reageerde ik. En ik hing de telefoon op. Wat ik toen ging doen weet ik niet meer precies, waarschijnlijk heb ik nog even muziek geluisterd, maar ongeveer 10 minuten daarna riep mijn moeder mij ook naar beneden voor het avondeten.
Ow mag ik een melding bij het volgende hoofdstuk?
Xx