Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 67

Two girls come by the Cullens

30 maart 2010 - 21:23

440

0

200



67

:)

Ik voelde ineens hoe iets/iemand binnen kwam, maar er was niemand. Ik bedacht me ineens iets. Maybe was er iemand mijn lijf binnen gekomen. Gelukkig was Vader allang foetsie.
'Godsamme,'vloekte ik. 'wie je ook bent, gaat weg!' Langzama ging het ding weg uit mijn lichaam.
Ik ging liggen, en vrijwel metee nviel ik in slaap.
Nog geen uur later woei er een windje door de kamer. Ik draaide me om, toen iemand me in de fik stak.
'WAHAHHAHAHAHHAAAAAAAUEWWWWWWWWW'gilde ik. De deur vloog open, tegelijk met mijn ogen. Ik voelde heo twee ijskoude armen me omhoog hielpen, zodat ik in de armen van diegene lag.
'Rustig, maar Row?' Ik herkende de stem onmiddelijk. Jasper. Maar veel tijd om daar van te genieten, had ik niet, want de brand ging verder.
*Row heeft 6 dagen pijnbytheway.*


Ik ging weg uit haar ogen ding. Opeens hoorde ik haar schreeuwen en stormde naar boven. Ze lag in Jaspers armen. 'Wat is er aan de hand?!' gilde ik panisch. Ik had niet alles gehoord wat haar vader zei. 'Ze wordt vampier,' zei Jas droog. Row gilde weer. Ik ging bij haar zitten en legde een hand op haar hoofd. 'Rustig maar, ik weet ook wel dat het pijn doet, maar wij zijn er.'

binnen no-time was elisabeth naar boven. "je vissticks!"riep ik haar nog na. "vangen"riep Emmett achter me. ik kreeg wat tegen mijn achterhoofd gegooit. Ik griste het uit mijn haar. "waarom gooi je met het eten van Elisabeth, weetje deze vissticks zijn te sexy om mee te gooien" "zijn die vissticks sexier dan ik?"vroeg emmett met een pruilipje. "JAH!" Ik gooide de visstick terug."en nu leg je hem terug in de pan jah! en zeg tegen esme dat je nooit meer de vissticks jat!" Emmett verdween naar de keuken. Even later kwam hij terug met een pan. "omdat elisabeth toch niet komt eten mocht ik ze hebben"Emmett grijnsde breed en gooide een visstick in mijn gezicht. "emmett cullen je waagt het niet om nog één visstick te gooien"geen tel later belanden er nog een in mijn haar. ik knarstanden. "als je nog één..." verder kwam ik niet want emmett had een visstick in mijn mond gemikt. "pmffeg" "wat zeg je? ik versta je niet want er zit een visstick in je mond!"lachte emmett. Ik grijnsde naar hem. "pfijm"Emmett fllikkerde op de grond en stuiptrekkde van de pijn. ondertussen viel de visstick uit mijn mond. "je moet niet met me sollen, emmett cullen" ik liet de pijn stoppen. "die krijg je terug"gromde emmett toen hij weer stond. Plof. een visstick in mijn haar. plof. eentje op mijn neus. plof. eentje op mijn shirt. "je vraagt erom!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.