Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » 68

Two girls come by the Cullens

5 april 2010 - 15:35

337

0

184



68

6 Dagen alter

Eindelijk stopte de pijn. Ik keek op, en zag dat ik nog steeds in Jaspers armen lag.
'Jasper!'zei ik verbaasd.
'Eindelijk ben je d'r weer,'zuchtte hij. 'Ben ik weggeweest dan?'vroeg ik grappend. Hij grijnsde.
'Nog altijd dezelfde,'mompelde hij.
'Dat hoorde ik,'en ik gaf hem een mep op zijn schouder.
'Auw, godver!'vloekte hij. 'Wil je even oppassen, dankje. Je bent nu nieuweling weetjenog!'
'Ohja.' Elsiabeth was foetsie.


"Hope je was opruimen!"ik liep naar beneden en pakte dae wasmand vol schone was die klaar stond."oke ma-ma!" Lachte ik. "nou.. jij bent nog ouder dan ik ben"merkte esme op. "ooh jah... wow ik ben hoog bejaard!" Ik liep de trap weer op, mijn kamer in. Mijn kast deur vloog open, ik had een inloopkast!, en emmett sprong tevoorschijn. "BOE!"gilde hij. "jah, meisje rot effe op" Emmett stapte snel opzij zodat ik er langs kon. "merci beaucoup" emmett staarde me aan. "dat is frans... ooit opgelet tijdens school!" emmett schudde zijn hoofd. "tong verloren?" "boe"fluisterde hij. "ooh.. je kan alleen boe zeggen"emmett knikte. "leuk voor je" emmett knikte. "wat zijn we weer grappig" weer knikte emmett. "dat is sarcastisch bedoeld" emmett knikt. "kan je ook nee schudde" emmett knikte. "was is dat, jah of nee" emmett knikte."oke....1 keer knipperen is dat je wel nee kan schudde en 2 keer dat je niet nee kunt schudden"emmett knipperde 2 keer. "daar was ik ondertussen nog niet achter" "waarom vraag je dat dan?!"emmett sloeg zijn hand voor zijn mond. "haha!! je zei wat!"lachte ik.

Ik gooide met een zwaai mijn vest op de grond en trapte mijn gympen uit. Mijn witte vacht viel wel op in de schemering, maar dat maakte mij niks uit. Ik had dorst en ik ging nu jagen.* Ik zocht al rennend rond en vond een stel herten. Ik schoot erop af en zoog er een leeg. Toen ik klaar was met jagen, liep ik nog maar doelloos rond. Tot ik Edward een eind verderop zag staan.

*Elisabeth kan ook nog gewoon mensen en dieren leegzuigen als ze wolf is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.