Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 1

my life TH,CB

1 april 2010 - 17:26

228

0

211



my life TH,CB 1

weer een deeltje xx Debby

Het was weer eens een dood saaie dag in Parijs.
Nancy liep weer eens te snauwen en natuurlijk koos me pa weer voor haar kant.
Ik lig s'avonds op mijn bed als ik ineens een idee krijg, waarom heb ik geen babyfoto's wacht pa legt alle oude rommel op zolder dus misschien liggen ze wel op zolder.
Ik luister eerst nog ff of pa en Nancy beneden zitten en ja hoor ze zijn beneden weer is bezig met de tuttenclub.De tuttenclub is het theeclubje van Nancy hebben ik en mijn vriendin Didi (spreekt uit als Diediejee)verzonnen.Als ik merk dat ze druk bezig zijn glip ik de trap van de zolder op en loop naar boven. Als ik boven kom zie ik allemaal dozen maar 1 doos spreekt me aan het is een zwartekist met rode bloemen, als ik hem open doe zie ik een klein zwart kistje met mijn naam er op ik haal het kistje eruit en kijk er goed naar er zit een klein slotje op, ik kijk nog ff in de kist tussen d papieren of er nog een sleuteltje ligt maar nee er ligt niks,,shit"vloek ik zacht want ik hoorde dat pa en Nancy net naar boven kwamen en dat betekende dus dat de tuttenclub naar hijs was ,wat zeg ik nu de tuttenclub is naar huis hoelang zit ik hier dan al.............

leave a message please

xxx Debby


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.